Ataka 7

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 266
Artikelnaam: Ataka 7
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 100 schots
Effectomschrijving: Ramen trillen en auto-alarmen gaan af. In slechts 7 seconden schiet dit monster haar salvo's van 100 saluutschoten leeg. 7 seconden oorlog.
Tijdsduur: 7 sec
Stijghoogte: 12 m
Richtprijs:
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

266_ataka_7_600x367_169082.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ja hij was goed hard, elk salvo voelde gewoon als een silver salute die in 1 keer leegpompt.

Wel leuk een peony cake met een goede burstknal... Even zonder gekkigheid, het zal vast een hoop herrie geven maar dit slaat echt alles.. waarom toch zo veel sterren? Een x aantal sterren per tube is toch niet genoodzaakt? 1 lijkt me al voldoende.. en doe dan sterren die niet tot amper op vallen.

Al zou ik deze cake kopen dan zal ik deze nooit s'avonds afsteken omdat het publiek het dan als een sier cake aan ziet.

Vind hem er zo op film inderdaad ook geweldig uit zien.
Ik vind de sterren hier juist erg mooi.
Ieder gelukkig zijn smaak, maar ik zou hem hier heel graag in de straat willen hebben.

Wat een pompbak zeg! WAUW, deze zal ik heel graag aan het einde van het jaar hier in de straat willen hebben :thumbsup:

Zelf heb ik een tijd geleden een mail gestuurd naar Lesli en ik kreeg als antwoord dat de Ataka 7 gewoon in 3 salvo's wordt geschoten, en zo zal die ook in de Koersk Display Box komen.

Zelf heb ik een tijd geleden een mail gestuurd naar Lesli en ik kreeg als antwoord dat de Ataka 7 gewoon in 3 salvo's wordt geschoten, en zo zal die ook in de Koersk Display Box komen.

Zal me benieuwen heb wel is vaker wat van importeurs gehoord wat niet bleek te kloppen.
Zou mooi een winkeliers demo afwachten.:)

Back
Bovenaan