Astronauten (kanonslagen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunit

VWC lid
De wel bekende Astronaut van Schuurmans gaat al diversen jaren mee.

4j6laa.jpg


Artikelnummer: 105
Naam: Astronaut
Merk: Schuurmans
Verpakt: 10x1 per pakje ( 20x10 in slof )
Prijs: € 2,75 ( verschilt per dealer )
Aantal gram: 0,45 gram
Importeur: Schuurmans Leeuwaarden

Gelieve niet over te nemen zonder bron vermelding.
 
Laatst bewerkt:
Ik had ze gekregen maar deze waren op een of andere manier niet geschikt voor een heksen kring :cry:
 
Kheb ze van 3 verschillende productiejaren maar bij een van die jaren smolten de lontjes ipv. te branden. Maar het blijft nostalgisch vooral het label. Het zou zonde zijn als ze die zouden veranderen.
 
bij koningsdal in utrecht en europatuin de bilt en bij fa van der neut in groenekan zijn ze 1,50
altijd geweest dat ik weet
 
Bij de tuinwinkel(ben de naam eventjes kwijt) zijn ze al 3 jaar 1.49:)

Het is dus intratuin. Bedankt explosie123!
 
Laatst bewerkt:
ik koop deze ook ieder jaar. vind het gewoon een lekker vertrouwd label hebben.
deze haal ik ook altijd voor 1.49€ bij de intratuin.
 
Kheb ze van 3 verschillende productiejaren maar bij een van die jaren smolten de lontjes ipv. te branden. Maar het blijft nostalgisch vooral het label. Het zou zonde zijn als ze die zouden veranderen.

Dit had ik ook, maar dacht dat het in mijn geval aan de dealer lag..
 
veeel te duur vind ik deze rotjes als je ziet dat je bij ongeveer alle andere dealers voor veel minder dezelfde rotjes heb, want qua knal zit er haast niet verschil in en de meeste mensen gebruiken rotjes voor projecten als heksenkringen enzo (niet iedereen natuurlijk:)).
 
veel mensen kopen dit stukje vuurwerk altijd vanwege het label ( ik ben er 1 van ). het is een oud en vertrouwd label dus ook best nostalgisch voor sommige mensen onder ons. maar je hebt gelijk dat het aan de dure kant is voor kanonslagen.
 
Dit jaar voor mij ook geen astro's. Vond vorig jaar de knal al iets tegenvallen en met de prijs van 2 euro per slof, kan ik ze wel goedkoper en beter krijgen. Natuurlijk is 2 euro nog niet extreem duur, maar toch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan