Astronaut, slof 200 stuks

Prachtige foto's allemaal. Ook ik ben hiermee begonnen als klein jongetje. Kan me nog wel herinneren dat het op oudejaarsdag hard ging met de voorraad en we nog een brood gingen halen voor 5 gulden. Prachtige tijd en om die reden had ik ook graag een brood willen hebben, maar heb hier in de buurt geen dealer kunnen vinden die de Astronauten verkocht. Uiteraard zou ik dan ook graag de variant met het rode papier willen hebben en niet het doosje. Maar 0,4 gram per Astronaut dat moet toch beter kunnen? Ik heb wel een andere nostalgische kanonslag kunnen bemachtigen met rood papier dus ik was al enigszins voorzien. Hoe dan ook, volgend jaar maar proberen om deze te bemachtigen en dan bewaren voor de mooie herinneringen.

Heeft iemand hier nog een slof van in rood papier of misschien een paar losse pakjes om over te nemen?

De astronauten zelf zijn helaas niet hetzelfde als vroeger. Zowel de kleur,het formaat en de knal zijn anders.
Ook een aardig prijsverschil €4,25 bij de vulcan dealer hier in de buurt en vroeger €0,99 bij koningsdal haha.

Bij deze wat fototje's:
Bekijk bijlage 36455
Bekijk bijlage 36456
Bekijk bijlage 36457

Jammer dat ze de naam misbruiken voor enkel alleen hun zakken te vullen, heb ze zelf ook gehad in de jaren 90 en ook nog de grijs lont tijdperk . het rotje lijkt er totaal niet op en kruid is nu 0.4 toen nog 0.8- 1.0 gram kruid . dit is gewoon troep tegenwoordig . schande voor de naam en waarom hebben ze het het allemaal na 0.4 of zelfs wolf 0.3 gram kruid gebracht?

Heerlijk toch! De herinneringen aan vroeger toen we allemaal met sloffen tegelijk de wijk ingingen, maken het voor mij al een top aankoop. Volgend jaar weer opzoek naar degene met crepepapier.

Daarom heb ik dit jaar een karton Super Crackers van BVD gekocht in Duitsland. :D

Astronaut-5gnu.png

1501-vaqg-tn.jpg

https://blomhoogland.vuurwerkbestelling.nl/product/40038-

Hadden we nou echt dit jaar bijna het geluk gehad joh? :bonk:
Ik voorzie een mooi jaar volgend jaar :biertje:

Back
Bovenaan