Astronaut, slof 200 stuks

Laatst bewerkt:

Jaah, En vroeger waren ze 50 gram.

k3mbf5.jpg

Toen 60 gram in van die langwerpige doosjes van 100 stuks, geen 200 stuks.

a0vrth.jpg

Nog een linkje naar Vulcan:
https://www.vulcaneurope.eu/consumer/nl/product/1128/astronaut

En ze zijn gewoon weer als van ouds verpakt per 10/20/10 in een karton :handsup:

De enige echte astronaut. Wie kent hem niet, de oerknaller van weleer. :devil:

:biertje:

Ja leuk dat uiterlijk maar qua knal...? 0.4gr bp per knaller waar 2gr mag...zit je weer met 200 plofjes opgescheept, voer voor t vuur.

Ja leuk dat uiterlijk maar qua knal...? 0.4gr bp per knaller waar 2gr mag...zit je weer met 200 plofjes opgescheept, voer voor t vuur.

Het oog wil ook wat. Bij Vulcan zitten duidelijk mensen die doorhebben dat er fans zijn van vuurwerk met een nostalgische uitstraling. Tijdens de verkoopdagen ga ik zeker even langs bij de dealer een dorp verder.

Inderdaad, of ze nou wel of niet knallen, dit zijn dingen die veel mensen er uit nostalgscihe redenen gewoon bij willen hebben.

Inderdaad. Ik haal al jaren geen rotjes meer maar deze wil ik toch graag hebben. Niet eens om te stoken.

Haha, ben nu 18 jaar, maar dit roept bij mij zelfs nog enorm mooie jeugdherrieneringen op! :D

Zoals overdag de hele dag door de straat lopen met veel te veel sloffen die je toch niet op ging krijgen.

Helaas kost het je als jeugdige tegenwoordig vanwege de 18.00 uur regel een HALT-straf maar hoe triest ik dat vindt zal ik maar niet over uitweiden.

Super tof product! :thumbsup:

Jaah, En vroeger waren ze 50 gram.

k3mbf5.jpg

Toen 60 gram in van die langwerpige doosjes van 100 stuks, geen 200 stuks.

a0vrth.jpg

Nog een linkje naar Vulcan:
https://www.vulcaneurope.eu/consumer/nl/product/1128/astronaut

En ze zijn gewoon weer als van ouds verpakt per 10/20/10 in een karton :handsup:

De enige echte astronaut. Wie kent hem niet, de oerknaller van weleer. :devil:

:biertje:

100 stuks 60 gram, nu 200 stuks 80 gram, denk dat ook deze niet is wat we zoeken los van de geweldige uitstraling.

Haha, ben nu 18 jaar, maar dit roept bij mij zelfs nog enorm mooie jeugdherrieneringen op! :D

Zoals overdag de hele dag door de straat lopen met veel te veel sloffen die je toch niet op ging krijgen.

Helaas kost het je als jeugdige tegenwoordig vanwege de 18.00 uur regel een HALT-straf maar hoe triest ik dat vindt zal ik maar niet over uitweiden.

Super tof product! :thumbsup:

Ik ben 31, maar had de zelfde jeugd herrinering.

Collectors item dit

Ik heb een slof besteld. Of een brood zoals wij dat toen noemde. Hopelijk heeft het dezelfde label als toen. Puur gekocht voor de nostalgische waarde van toendertijd. Het zal waarschijnlijk in verre wegen niet in de buurt komen voor wat ik in gedachte heb. Zie mezelf nu ook niet meer uren langs de kant van de weg staan om kanonslagen af te steken eerlijk gezegd.

Ik vind het zalig om als ouwe lul uit m'n deuropening nostalgisch met rotjes te gooien terwijl de straatschoffies stoer met hun nitraten doen :cool:

Back
Bovenaan