Assortiment Straatpakket

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: DA110
Artikelnaam: Straatpakket
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: Niet bekend
Effectomschrijving: Een box met 13 Multishots
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €Niet bekend
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Prijs? Ik gok op zo'n 150 euro, iets meer dan 10 euro per cake:) De nieuwe labels zien er goed uit!

Ik denk en durf bijna te zeggen weet wel zeker dat de prijs die jij er bij bedacht hebt te laag uitvalt, Het zou wel mooi zijn als het die prijs zou krijgen, persoonlijk denk ik dat deze 200 euro of meer gaat kosten maar dat blijft gissen.

Die ronde cake met behoorlijk wat shots is volgens mij een omlabeling van 1 van de cakes uit de prof series.

Edit: Ik dacht aan de Puma, heb ik net ff opgezocht.

Ik denk en durf bijna te zeggen weet wel zeker dat de prijs die jij er bij bedacht hebt te laag uitvalt, Het zou wel mooi zijn als het die prijs zou krijgen, persoonlijk denk ik dat deze 200 euro of meer gaat kosten maar dat blijft gissen.

Die ronde cake met behoorlijk wat shots is volgens mij een omlabeling van 1 van de cakes uit de prof series.

Edit: Ik dacht aan de Puma, heb ik net ff opgezocht.

Zou leuk zijn als dat de puma is, maar is de puma niet groter? Als ik naar die andere cakes kijk, lijkt het mij dat deze iets kleiner is. (kan het ook mis hebben hoor)

Zou leuk zijn als dat de puma is, maar is de puma niet groter? Als ik naar die andere cakes kijk, lijkt het mij dat deze iets kleiner is. (kan het ook mis hebben hoor)

Hmmmm, nu jij het zo bekijkt ben ik er zelf ook niet zo zeker van.
We wachten het dan maar af he, Als hier een goeie prijskaart aanhangt probeer ik hem misschien wel als ik nog geld bij elkaar weet te scharrelen.

Nou 14 cakes. Wat is de gemiddelde prijs van een cake, toch wel meestal rond de 20 euro bij Schuurmans. Dus 14X20 kun je denk ik wel minimaal verwachten. Maar inderdaad, ff wachten:) Ik hoop dat ie 150 ga kosten, maar de kans is groter dat t niet eens verkocht word. xD

Dat vind ik wel weer heel erg kort door de bocht hoor herdervriend, Ik denk dat er behoorlijk wat mensen in Nederland leven die graag een groot pakket willen hebben anders zou Schuurmans en andere importeurs zoals Beko en Broekhoff dit soort gigantische pakketten niet uitbrengen. Bij deze vind ik je dus best wel weer negatief wat eigenlijk niet nodig is.

Nou 14 cakes. Wat is de gemiddelde prijs van een cake, toch wel meestal rond de 20 euro bij Schuurmans. Dus 14X20 kun je denk ik wel minimaal verwachten. Maar inderdaad, ff wachten:) Ik hoop dat ie 150 ga kosten, maar de kans is groter dat t niet eens verkocht word. xD

Het zijn 13 cakes hoor:p.

Ik denk dat dit een pakket is wat bij de ''gewone'' mensen wel goed zal aanslaan. Zoals bij andere grote (straat)pakketten. Ik denk dat de gemiddelde freak eerder losse cakes zal kopen.

dit lijkt me een leuk pakket alleen ben bang dat ie veelste duur word :( wat opzich wel jammer is want lijkt op eerste gezicht wel mooi pakket :)

Ik denk dat die ronde cake de Puma is uit de professional series, maar ik herinner me dat ze ook nog een andere ronde cake hebben: de Peking Mooncake (met die bolletjes lichteffecten).

dat lijkt mij ook zo duur is ie niet en anders zou t echt zn geld nie waard zijn dat word een dikke flop dan

Ghehe, als dit de waarheid is:shocked:. Gaat toch nergens meer over dit :no:. Ik heb de uitwerkingen en kruitinhoud ed nog niet gezien, maar ik zou het er zo op het eerste gezicht nooit aan uitgeven.

wat een belachelijke hoge prijs :O word weer 1 grote flop ja de mensen die niet beter weten beetje zitte naaien dat geld besteed ik liever aan wat mooier en goedkoper vuurwerk

Back
Bovenaan