Assorted Spinners [Uitloop]

Iemand enig idee wat deze voor toegevoegde effecten hebben ten opzichte van de normale grondbloemen?

Heb ze afgelopen jaar ook gehad, niks bijzonders, ik zou voor het geld gewone grondbloemen kopen.

Sterker nog, totale flutdingen haha. Had een aantal pakjes gekocht afgelopen jaarwisseling, maar een slechtere koop kun je haast niet bedenken :P

Hier de zelde ervarin. Voor 50 cent als probeerseltje meegenomen, maar zelfs dat was teleurstellend.

Een gewone grondbloem, een met matige tot redelijke crackling, een met zachte knal (plof) en nog een ander geval.

Kijkend naar de prijs zeg ik inderdaad: koop een doosje gewone tolletjes.

Haha bedankt voor de waarschuwing, helaas toch besteld. Deze waren 0,40 cent en kwam hierdoor op een heel getal. Maar was benieuwd wat de effecten waren ;).

Haha bedankt voor de waarschuwing, helaas toch besteld. Deze waren 0,40 cent en kwam hierdoor op een heel getal. Maar was benieuwd wat de effecten waren ;).

Dat had ik dus vorig jaar. Het was maar 50 cent toen, en op zich mag je dan niet klagen, maar er is zoveel ander leuks voor te koop in het kleine segment.

Back
Bovenaan