Asian Tokyo

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1569
Artikelnaam: Asian Tokyo
Bruto gewicht: 11.000
Netto gewicht: 1420 gram
Aantal Schoten: 100sh compound
Effectomschrijving: De Asian Tokio is een 100 shots compound, waarmee u met het aansteken van een lont een echte vuurwerkshow start. Effecten met goud, glitter, knetter en prachtige staarten verlichten de hemel. Dat alles natuurlijk in een knallend tempo, voor de beste oudejaarsbeleving.
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs:
Adviesprijs 2020: € 129,00
Folderprijs 2020: € 99,99
Onlineprijs 2020: € 89,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1569_Tokyo.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
WoW, erg mooie box zeg. Cake 2 vind ik erg gaaf met die blinkers. Tempo in de hele box is prima, prijs vind ik ook in orde en de finale cake maakt het helemaal af. Nette box dit.

Verdiep mij eigenlijk al jaren niet meer in GBV, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze box zeer mooi vind, met name de tweede en de laatste. Wat een mooie dikke palmen en het tempo van de box is perfect voor mij.

Laatst bewerkt:
Zie deze nu ook pas qua film, maar die ziet er eigenlijk wel erg leuk uit zeg. Cake 2 en cake 4 zijn voor mij het meest interessant, maar met de andere 2 erbij heb je een leuke mixed box. Kijk uit naar de straat films in ieder geval.

Aj, die valt wel tegen inderdaad zo op bovenstaand filmpje. Erg jammer, product fil zag ie er echt gaaf uit.

Mijn opmerking eerder in dit topic trek ik terug na het zien van het straatfilmpje, pffff wat een verschil zeg :angry:

Als ik deze box had gehad was ik terug gegaan naar de betreffende winkel. Een compensatie vanuit GBV lijkt me redelijk in dit geval.

Adviesprijs 2020: € 129,00
Folderprijs 2020: € 99,99
Onlineprijs 2020: € 89,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Ik heb deze box in de outlet gevonden, maar wat een drama zeg. Vind WECO sowieso veel producten hebben die niet overeenkomen met de sample videos. Doen ze uberhaupt aan kwaliteitscontrole of worden producten geimporteerd op hoop dat de samples overeen komen met de productie?

Back
Bovenaan