Asian Thunder Rockets

Opzich prima pijlen, alleen moet je met het afschieten met zoveel dingen rekenig houden zoals bomen, wind, huizen, mensen enz. Omdat ze gewoon niet echt mooi rech omhoog schieten, maar daar is de prijs ook niet naar natuurlijk. Alleen blijft het link helaas

Deden het weer prima vanavond!
Gingen allen netjes omhoog zonder rare afzwaaiers.
Lekkere schelle fluit met een lekkere knal en leuke boeketjes :D

Prachtige pijltjes, maar levensgevaarlijk. Van de 18st ging de helft mooi omhoog en 5st levensgevaarlijk opzij. Eerst een paar meter omhoog, en daarna ineens een afbuiger horizontaal. Niet geschikt voor in woonwijken.

Laatst bewerkt:
prima pijlen, voor 5 euro gehaald en vooral die fluit was waanzinnig. En de knal was wel redelijk normaal, maar ook super als je nagaat dat er daarna nog een boeket kwam. Heerlijke pijlen!

Leuke pijlen voor een goede prijs. Heerlijke fluit een redelijke knal en een leuk boeketje. Ik heb ze sinds ze te krijgen zijn in mijn collectie zitten.:p

ik ken ze Happiness, heb elk jaar 10 pakken van, zoals je kon lezen in een post boven je.
maar meschien weten andere het verschil niet..

Thunder rockets 5st

Thunder rockets 5st

Artikelnummer: 1391
Artikelnaam: Thunder rockets
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 6 pijlen
Effectomschrijving: Deze Thunder Rockets stijgen op met een harde fluit waarna ze met een extreem harde thunderknal tot ontploffing komen.

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

image.jpg

Vervanger van de asian thunder rockets.
Te bestellen op o.a. Bestelvuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Is geen budget versie van de asian thunder rockets dit is de nieuwe versie van de asian thunder rocket de oude gaan eruit;)

Back
Bovenaan