Asian Thunder Cake 25 shots

Heb deze vanmorgen afgestoken om de dag te beginnen, maar viel me toch iets tegen na vele positieve reacties hier. De knal was bij enkele schoten goed (vooral als er gouden/gele sterren bij zaten), maar sommige knallen gingen (vooral met rode en groene sterren) niet harder dan je gewend bent van een normale cake.

Voor de 11 euro die ik er voor heb betaald is het zeker geen miskoop te noemen, maar een topper is het ook zeker niet.

Ik heb met deze geopend om 10:00 en dat was helemaal :thumbsup: En ik had nog een opgevoerde versie die alles in 3sec eruit knalde dat was pas geweld :D

vuurwerk2011008.jpg

Hier nog een fotootje

Ik vond de knallen wel lekker. Kon niet tippen aan een Dutch Thunder maar dat is tail to salute.
Hier zitten dan ook nog wat kleuren bij. Dus als knalcake als het net gaat schemeren is hij perfect.
En hij is ook niet duur voor een 25 shots cake. Zeker een aanrader dit.

Wat foto's:

De Asian Thunder Cake 25 shots in zijn geheel:
P1010454.jpg

Voorkant:
P1010460.jpg

Achterkant:
P1010458.jpg

Foto's niet overnemen zonder toestemming!

Laatst bewerkt:
Deze altijd over het hoofd gezien zeg, eigenlijk een dikke 'must to have' voor overdag een aantal x. Is de prijs nog steeds rond de €10?

Ja de prijs van deze is nog steeds rond de €10,- over het algemeen veranderen de prijzen van de budgetlijn maar met een paar euro, ten opzichte van het jaar ervoor.

gohh een paar euro is op 10 euro veel geld, Met een paar denk je aan 2a3 euro want 20a30 procent is. Wat zwaar overdreven zou zijn :)

gohh een paar euro is op 10 euro veel geld, Met een paar denk je aan 2a3 euro want 20a30 procent is. Wat zwaar overdreven zou zijn :)

Ja, het meeste vuurwerk wordt niet goedkoper. Vooral dit jaar zal dat te merken wezen, dat is overigens bij de meeste vuurwerkleveranciers zo.
Weet wel dat er wel een paar mooie cakes( bij de Pro-line) bijkomen dit jaar.

Hier komt dit jaar een kartonnetje van. Voor dit soort bedragen is het goed te doen en kwa knal ach dan is het maar iets minder dan bv een ss maar ik heb wel 2x zoveel plezier voor het geld !

Back
Bovenaan