fernando93
VWC lid
zeker weten. Dat hier nog zo weinig reactie,s op zijn, top is het niet maar zeker niet slecht voor die 100 euro. Vooral van deze grote markt speler. Die het de laatste jaren wat minder doet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik op bestelvuurwerk.nl kijk dan staat deze nog steeds voor 99,95 te koop.
iemand deze nog gehad?
Want ben wel heel erg benieuwd hoe deze het in de straat deed
@ Vuurwerkbieb Wat vond jij van?
Ik zelf hem ik niet gehad maar ben wel benieuwd naar het filmpje ziet er wel goed uit
alleen vind ik cake 3 wat tegenvallen heb over de boekketen alleen cake 4 vind ik het mooiste
Ik kon het bijna niet geloven, maar ondanks dat wij een klein vuurwerkverkooppunt zijn (8.000 kg) hebben wij deze 16! keer verkocht! Helaas nog geen filmpjes gezien.
16 keer in de voorverkoop verkocht of tijdens de losse verkoop? Indien in de losse verkoop; tegen welke prijs?
Ik dacht 9 tijdens de voorverkoop en 7 tijdens de losse verkoop. De prijs was tijdens de losse verkoop €99,-.
Daar zijn ze weer, de palmen! Prachtig effect! Blij dat Pro-Line dat effect in veel van haar cakes stopt. Alleen die laatste cake vind ik dan wat minder. Daar gebruiken ze meerdere effecten in de cake. Ook vind ik de tempoversnelling in die cake niet zo fijn. Ik snap ook niet dat ze deze met 50% korting aanbieden, deze cakebox is de adviesprijs meer dan waard!
![]()