Asian Budget Select 2.0

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1580
Artikelnaam: Asian Budget Select 2.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 80 (4 x 20)
Effectomschrijving: 4 zeer zware siercakes in een doos, met de maximale vulling bent u de held van de buurt!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: Voorverkoop € 94,99 / € 109,00
O.a. te koop bij: www.bestelvuurwerk.nl
AB 2.0.jpg

Laatst bewerkt:
2 cakes ala asian budget line B en 2 cakes ala asian thunder cake 100 en je hebt een dikke rambak.
Hopen dat het zoiets zal worden, we gaan het zien.

Ben zeer benieuwd naar deze blok voor naar de prijs..

alleen word een beetje moe van dit steeds.. Let op, dit product loopt niet mee in de telling voor het gratis vuurwerk.geld ook voor deze cake box en als de prijs ziet dan val dood van je stoel zoals altijd bij GBV:wink:

Daar zijn ze weer, de palmen! Prachtig effect! Blij dat Pro-Line dat effect in veel van haar cakes stopt. Alleen die laatste cake vind ik dan wat minder. Daar gebruiken ze meerdere effecten in de cake. Ook vind ik de tempoversnelling in die cake niet zo fijn. Ik snap ook niet dat ze deze met 50% korting aanbieden, deze cakebox is de adviesprijs meer dan waard!

:frusty:

Van wat ik op het filmpje zie vind ik hem zeer matig.. Slecht afgewerkt! En de boeketten na de spinners zien er wel heel erg klein uit.. 25gr ps. zie je er niet van af vind ik. Wel mooie mines!

Ziet er zeker niet slecht uit, mooie bak.

De effecten kunnen welliswaar beter uitgevoerd worden, maar kijkende naar de prijs/kwaliteitverhouding is dit in ieder geval een stap vooruit voor GBV.

Back
Bovenaan