Artillery Cannonade

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1135
Artikelnaam: Artillery Cannonade
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 198 gram
Aantal Schoten: 36 shots
Effectomschrijving: Een spervuur van gekleurde lichtkogels die eindigen in ferme 'silver cascade & report'
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: 25 meter
Afmetingen: 16x15x13
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: 24,95

O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkbestelling.nl/

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

attachment.php

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake bevat 198 gram NEC en het kaliber is 25mm. Verder heeft het dezelfde omschrijving als de eerdere Salute cake 2 en de omgelabelde versie's die voorheen blinkers hadden. 'Een spervuur van gekleurde lichtkogels die eindigen in
ferme ‘silver cascade & report’.'

Hij gaat ook per 12/1 in een karton zoals de Salute cake 2, maar deze heeft dus 25mm in plaats van 20mm. Daarom denk ik helaas dat het geen knalblokje is, jammer genoeg. Om 25mm te vullen met flashpowder kom je zeker aan 4 tot 6 gram flash.

Zo ziet ie er trouwens uit:
1135_1.jpg

Hebben! Ben nu wel benieuwd wat het nu wordt. Een knal- of sier blok.. Waarom zeggen ze dat er niet meteen bij als ik vragen mag?

Zelf een keer een 'echte' Artillery Cannonade meegemaakt dat waren echt dreunen maar dat was dan ook profspul.
Daarom ben ik ook erg gecharmeerd van de naam. :D

Deze cake bevat 198 gram NEC en het kaliber is 25mm. Verder heeft het dezelfde omschrijving als de eerdere Salute cake 2 en de omgelabelde versie's die voorheen blinkers hadden. 'Een spervuur van gekleurde lichtkogels die eindigen in
ferme ‘silver cascade & report’.'

Hij gaat ook per 12/1 in een karton zoals de Salute cake 2, maar deze heeft dus 25mm in plaats van 20mm. Daarom denk ik helaas dat het geen knalblokje is, jammer genoeg. Om 25mm te vullen met flashpowder kom je zeker aan 4 tot 6 gram flash.

Zo ziet ie er trouwens uit:
Bekijk bijlage 32720

Uh help mij even, hoeveel gram flash mocht er nou in een bombette zitten?

Hebben! Ben nu wel benieuwd wat het nu wordt. Een knal- of sier blok.. Waarom zeggen ze dat er niet meteen bij als ik vragen mag?

Zelf een keer een 'echte' Artillery Cannonade meegemaakt dat waren echt dreunen maar dat was dan ook profspul.
Daarom ben ik ook erg gecharmeerd van de naam. :D

Deze verkoopt vulcan ook passen 4 stuks precies in.

IMG_0123.PNG

lol, het titanium effect van een Ti salute hebben ze zo opgelost.
ik weet niet wat ik er van moet vinden.
op deze manier lijkt het een soort snel verdwijnende zilveren peony.
de knal lijkt zo op film wel inorde te zijn.
ff een demo afwachten.

Je krijgt ook echt het gevoel alsof er een artillery gun afgeschoten word xD De knal is iets zachter, maar de effect en soort geluid geeft mij wel het zelfde gevoel qua geluid.

Back
Bovenaan