Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En zo werken ze af met de singleshots![]()
Die single shots bedoel je?Ook Rey del Trueno’s afgekeurd
Ik denk dat fluitekruit heftiger reageert dan gewone bombettes als je ze ín de kooi laat ontvlammen...
Die single shots bedoel je?
Dat verbaast me helemaal niks, verschrikkelijke goedkope troep.
Knal direct op de grond, schiet alle kanten uit en niet stabiel, als importeur had je dit in china al moeten afkeuren. Wat dat betreft is de keuring zinvol maar soms is het echt importeur pesten!
100% Eens. Ik begrijp dat ook echt niet. Om eerlijk te zijn vind ik het ook een vrij kortzichtige gedachte wat alleen maar tegen je gebruikt kan worden door instanties. Producten worden verboden, met een reden en vervolgens ga je allerlei mazen in de wet opzoeken om eigenlijk hetzelfde product maar dan net iets anders weer op de markt te brengen. Ontzettend vreemde actie dit en ik ben blij dat dit eenmalig is naar wat ik begreep..Ze hadden sowieso niet al die trucjes moeten uithalen om ze terug op de markt te brengen.
Interessante ontwikkeling.
Dit hiaat speelt al veel langer in vuurwerkwereld. De kooi is bedoeld om 1.3G af te schalen naar 1.4G. Maar er waren altijd al producten die volgens internationale ADR richtlijnen geklassificeerd werden als 1.1G. Denk dan vooral aan de traditionele single shots (inmiddels verboden). Maar ik kan ook wel wat knalcakes bedenken die onder 1.1G zouden moeten vallen. Wat gebeurt er dan nu met al die knalcakes? Ook einde oefening?
Vanuit vuurwerkmania over de geisterblitz:
Voor vervoer en opslag dient consumentenvuurwerk te voldoen aan de eisen van de ADR. De ILT heeft in 2021 en 2022 diverse onderzoeken gedaan naar de juiste transportclassificatie van consumentenvuurwerk in gaasverpakkingen.
Bij het classificatie onderzoek heeft de ILT enkele problemen, zoals een massa-explosieve reactie, aangetroffen waarbij het consumentenvuurwerk in gaasverpakking een rol kan spelen. Dit is een zeer ongewenste ontwikkeling, waardoor in de keten van transport en opslag een hoog risico is ontstaan.
LET OP:
Dit is enkel van toepassing op ons artikel 1886 - GEISHA 'BIG X' GEISTERBLITZ 100’S en hierdoor zijn wij genoodzaakt (gezamenlijk) de volgende stappen te ondernemen :
1. Alle 1886 - GEISHA 'BIG X' GEISTERBLITZ 100’S zullen niet meer uitgeleverd worden en uit openstaande orders worden verwijderd.
2. Uitgeleverde voorraad: Heb je dit artikel al ontvangen? Zorg dan dat deze uitpakt en bewaart in de bufferbewaarplaats.
3. Oude voorraad: Zorg dat je dit artikel uitpakt en bewaart in de bufferbewaarplaats.
4. Zorg dat je het artikel per direct stop zet voor de online verkoop. Wij zullen dit artikel ook stopzetten en niet meer tonen op de website.
5. Mocht je het artikel niet geleverd hebben gekregen maar heb je deze al wel verkocht? Neem dan zelf contact op met de consument.
Einde ijsfonteintjes dan ook...Interessante ontwikkeling.
Dit hiaat speelt al veel langer in vuurwerkwereld. De kooi is bedoeld om 1.3G af te schalen naar 1.4G. Maar er waren altijd al producten die volgens internationale ADR richtlijnen geklassificeerd werden als 1.1G. Denk dan vooral aan de traditionele single shots (inmiddels verboden). Maar ik kan ook wel wat knalcakes bedenken die onder 1.1G zouden moeten vallen. Wat gebeurt er dan nu met al die knalcakes? Ook einde oefening?
Misschien een te vroege conclusie, maar dit vergroot dan ook de kans dat The Scream (die wordt toch ook in een kooi geleverd als karton?) gaat worden gecancelled als deze geinspecteerd wordt?
Dat zelfde geldt voor diverse producten van Lesli met spinners en of fluit
Ook Rey del Trueno’s afgekeurd
Dus de Bora Bora en de Mean Machine zijn afgekeurd?