Artikelen die niet binnen komen of zijn afgekeurd in 2018!

Mis hier het andere nieuws van Zena inzake de Funke boxen Supernaut 1,2 en Paranoid en de 2 nieuwe grote compounds van Luypaers.

Bron Facebook zena

Mis hier het andere nieuws van Zena inzake de Funke boxen Supernaut 1,2 en Paranoid en de 2 nieuwe grote compounds van Luypaers.

Bron Facebook zena

Dit gaat volgens mij over het vuurwerk wat je in Nederland kan kopen.
En deze blokken zijn volgens mij nog niet in Nederland verkrijgbaar.

Blitzies en Sky High Whistle van de Zena bevestigd komen niet binnen dit jaar
niet op tijd klaar

Pff das al mijn tweede product die ik besteld heb en niet binnenkomt.
Eerst de Noi-z en nu ook de Blitzies...

Ben benieuwd wanneer Zena met hun klanten gaat communiceren en wat het alternatief is?
Mijn dealer van de Noi-Z heeft het heel snel en netjes opgelost.

Toch weer een reden om niet de nieuwste producten te bestellen. Ik ben daar altijd al wat voorzichtig in. Ik heb nl. liever een product wat zich de laatste jaren heeft bewezen, dan een nieuw product, waarvan de vraag maar is of deze uberhaupt wel komt.

Hmm, dat is vreemd. Wij hebben alleen de Sky Hight Whistle bevestigd gekregen en niet de Blitzies?

nog een keer contact gehad met zena , moet even wat recht zetten gizmo je heb gelijk tot nu toe komt alleen sky hight whistle NIET
Blitzies WEL
mis communicatie

Dit gaat volgens mij over het vuurwerk wat je in Nederland kan kopen.
En deze blokken zijn volgens mij nog niet in Nederland verkrijgbaar.

En hoe zit het met de Terengganu Panther en de Cape Lion van Luypaers?

Luypaers 1.jpg
Luypaers2.jpg

Deze kun je zo te zien niet meer krijgen bij Zena.
De 3 nieuwe waaiercakes incl. de Arizona Jaguar (die overigens wel nog te krijgen is bij Zena)Luypaers3.jpg, waren in een aanbieding te krijgen op de Zena Trophy.
Daar kon je deze 3 bakjes bestellen voor €75,-.

Een paar weken geleden zag ik deze 3 waaiers wel nog te koop staan bij Zena Maaseik.

Nu kan ik de 2 nergens meer vinden.

Dan zijn ze wrs nu uitverkocht en is het afwachten of ze nog weer binnenkomen...Maar ook die zijn inderdaad niet in NL te koop :wink:

nog een keer contact gehad met zena , moet even wat recht zetten gizmo je heb gelijk tot nu toe komt alleen sky hight whistle NIET
Blitzies WEL
mis communicatie

Maar ze zijn niet meer in de Zena winkels te koop? Zijn ze soms uitverkocht?
Wie kan hier met helderheid ingeven?:confused:

Maar ze zijn niet meer in de Zena winkels te koop? Zijn ze soms uitverkocht?
Wie kan hier met helderheid ingeven?:confused:

Zena blinkt niet uit in communicatie! Mij is gisteren verteld dat OOK de Blitzies niet op tijd geleverd kunnen worden. Beetje paniekvoetbal in de tent daar denk ik door de lanceerstandaarden die vervangen dienen te worden... Hoop dat Zena NL snel duidelijkheid van zaken geeft aan de betaalde klanten.

Ik heb contact gehad met ZENA NL. Vooralsnog hebben de Dealers alleen een mail ontvangen over de ZENA Sky High Whistle. Over de Blitzies is nog niets gecommuniceerd. Hier hopen ze a.s. maandag meer duidelijkheid over te kunnen geven.

Ik had nog even goede hoop maar zojuist helaas bevestigd gekregen dat ook de Blitzies niet gaan komen dit jaar... :sad:

Waar andere importeurs dit jaar maatregelen hebben genomen om het spul eerder binnen te krijgen na het gedoe van vorig jaar, heeft Zena hier duidelijk in gefaald, kan niet anders zeggen helaas

Back
Bovenaan