the cigarman
VWC lid
Uhhh hoe zit het met Wolff(vraag ik even uit eigen belang)
Wolff was in oktober alles al binnen, heb ik gehoord uit betrouwbare bron.
Op de 3, 4 artikelen na, waarvan bekend is dat ze niet binnen komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uhhh hoe zit het met Wolff(vraag ik even uit eigen belang)
Wolff was in oktober alles al binnen, heb ik gehoord uit betrouwbare bron.
Op de 3, 4 artikelen na, waarvan bekend is dat ze niet binnen komen.
Ik snap het verband niet tussen vochtig vuurwerk en late binnenkomst niet? Als het een paar dagen eerder binnen is is het toch niet meteen een stuk droger?
Ik snap het verband niet tussen vochtig vuurwerk en late binnenkomst niet? Als het een paar dagen eerder binnen is is het toch niet meteen een stuk droger?
Ik haal elk jaar direct bij thuiskomst al het folie van de tubes, misschien is het schijn denken, maar misschien doet het wel wat, blijft een discussie zonder eind...![]()
Ik haal elk jaar direct bij thuiskomst al het folie van de tubes, misschien is het schijn denken, maar misschien doet het wel wat, blijft een discussie zonder eind...![]()
En wat minder nieuws, ik ben zojuist door de Vuurwerkmania dealer gebeld dat ze niet zeker weten of alle bestelde producten morgenochtend binnen zijn, of ik eventueel ook vrijdag langs kan komen. Ik heb nu afgesproken dat ik morgenochtend even bel met de vraag of alles al binnen is en om een ander moment af te spreken.
Op de facebookpagina van Magic Vuurwerk staat dat de Compound box "Sydney" van Vulcan is afgekeurd.
Daar ben ik het niet mee eens hoor. Ze weten precies wie wat besteld heeft en wanneer ze komen ophalen dus een berichtje sturen zou toch moeten kunnen.Ja ik hoornool dat Rubro/mania lastig gaat worden. Hopelijk kan iedereen zijn hoofd koel houden, kan me Voorstellen dat je baalt als je ver moet rijden maar de winkelier kan er weinig aan doen. Misschien een voordeel dar sommige producten niet meer afgekeurd kunnen worden.
Inderdaad weet het al 2 weken.. . Ook de thunderkings trouwens!!Daar ben ik het niet mee eens hoor. Ze weten precies wie wat besteld heeft en wanneer ze komen ophalen dus een berichtje sturen zou toch moeten kunnen.
Daar ben ik het niet mee eens hoor. Ze weten precies wie wat besteld heeft en wanneer ze komen ophalen dus een berichtje sturen zou toch moeten kunnen.