Geloof zelf nooit dat kruit door paar dagen kachel droger word tussen al dat karton. Maar goed dat is mijn mening.
Volgens mij komt het vuurwerk meestal erg laat, dus die paar dagen maken dan ook niet uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geloof zelf nooit dat kruit door paar dagen kachel droger word tussen al dat karton. Maar goed dat is mijn mening.
Onrust stoker joh met je speculaties..![]()
Ja helaas wel wat afkeur.. en de imortalgold zit waarschijnlijk in de vertraagde container.
Sommige aantallen kloppen niet helemaal.. maar verwacht dat we het meeste gewoon kunnen leveren.
Ja helaas wel wat afkeur.. en de imortalgold zit waarschijnlijk in de vertraagde container.
Sommige aantallen kloppen niet helemaal.. maar verwacht dat we het meeste gewoon kunnen leveren.
Gerrit zegt wat anders volgens mij.En de singelshots ook hoorde ik... Komt toch pas halfer wegen 28.. mits je het zelf haalt in de?
Gerrit zegt wat anders volgens mij.
Inderdaad dat hoorde ik ook.. maar moet je wel adr geregeld hebben!!
Helemaal niet.
Zakelijk transport onder de 1000 punten valt onder de vrijstelling grens.
Dus men mag zonder ADR 333kg nem vervoeren.
Erboven zal je met een adr gecertificeerd voertuig en adr chauffeur moeten doen.
gr
Marchel
O oké, maar daar zit je zo aan als handelaar!
O oké, maar daar zit je zo aan als handelaar!
@Koalsa
Dat was enkel geldig voor de Duitse markt meende ik ?