Arno Bonte mag GL niet leiden

ik heb het gevoel dat we nog niet van ze af zijn ik denk dat de 2 heren gewoon uit de party zullen stappen en hun eigen beweging zullen starten

waar dat gevoel vandaan komt weet ik ook niet het komt nu bij mij op

Partij van Falen

Mooi dat ze weg zijn, ook al was het nooit een echte bedreiging. Meer irritatie:frusty:

Vondt dit toch altijd al twee lachertjes
Als je ze nog een hart onder de riem wil steken:
Ze verblijven de komende 8 weken in de Biesbosch, je herkent ze wel ze staan met bomen te praten en te knufellen.

Vondt dit toch altijd al twee lachertjes
Als je ze nog een hart onder de riem wil steken:
Ze verblijven de komende 8 weken in de Biesbosch, je herkent ze wel ze staan met bomen te praten en te knufellen.

en ze dragen geiten wollen sokken en hun kinderen kouwen de hele dag op zoethout of hebben een speen in hun mond:D

Volgens mij juichen jullie wat te vroeg. Zo als ik het lees zijn ze geen kandidaat meer voor het landelijke partij voorzitterschap. Dat wil niet zeggen dat ze nu uit de politiek zijn. Deze luizen (in de pels) zullen wel weer een aanverwante fractie of patij oprichten en dan beginnen ze weer van voor af aan.
Kunnen ze nu wel eens gaan nadenken over echte problemen in de wereld, in plaats van een jarenlange traditie te willen verzieken en om zeep te willen helpen.

Back
Bovenaan