Arno Bonte mag GL niet leiden

moontan

VWC lid
De raadsleden Arno Bonte (Rotterdam) en David Rietveld (Den Haag) zijn niet langer verkiesbaar voor het landelijk partijvoorzitterschap van GroenLinks. De kandidatencommissie heeft een negatief advies gegeven over hun kandidatuur.

Volgens de commissie hebben beiden, die als duo de functie wilden vervullen, te weinig leidinggevende ervaring om partijvoorzitter te worden. Door het advies zijn ze niet langer verkiesbaar op het partijcongres van 28 november.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/09/arno_bonte_mag_gl_niet_leiden.html

:holland::holland::holland::holland:

Prachtige zelfs hun eigen partij neemt ze niet serieus.
Arno en David veel pelzier met het zoeken van een andere hobby....:wink:

Ik heb wel een tip, om als hobby te beoefenen.
Leer het leven eens te begrijpen.

Niet verbazend. Arno en David hebben zich ontpopt tot de Jip en Janneke van de politiek en worden nu nergens meer serieus genomen. Ik ga er niet meer woorden aan vuilmaken. We zijn klaar met ze. Terug naar de echte wereld met de echte vraagstukken.

Desondanks kon ik een glimlachje niet onderdrukken toen ik je post las, Fred :D

Cameo

???????????????????????

Als je zijn avatar ziet, kun je best wel begrijpen dat die reactie sarcastisch is:p
Goed dat ze er uit zijn, maar ik had me anders toch niet echt druk gemaakt. Alsof zo'n gast veel aanhang kan krijgen.
Misschien moet die de DS met Braintraining kopen, dan leert hij wellicht nog iets.:bonk:

glimlachje? Ik zit hier me een big smile :D
Weet je wat het is; het zegt allemaal niet zo veel. Beide heren zijn van het kaliber "schoppen en irriteren" en dat blijven ze gewoon doen, denk ik. Voor de echte vuurwerkdiscussie is het bericht daarom van weinig betekenis. Maar het is mooi meegenomen dat zelfs hun eigen achterban en een objectieve derde partij serieuze vraagtekens zetten bij hun (tot voor kort) potentiele leiderschap.

Cameo

Laatst bewerkt:
Als je zijn avatar ziet, kun je best wel begrijpen dat die reactie sarcastisch is:p
Goed dat ze er uit zijn, maar ik had me anders toch niet echt druk gemaakt. Alsof zo'n gast veel aanhang kan krijgen.
Misschien moet die de DS met Braintraining kopen, dan leert hij wellicht nog iets.:bonk:

nu ja de avatar bekijk idd haha :bonk::D

zeker top dat arno bonte en davit rietveld niet mogen leiden.
had zoiets al wel kunnen verwachten vooral nadat bonte zich vast ketende aan de paal tijdje terug nog :p

Zo, die zijn we weer kwijt.
Niet dat ik ze serieus nam maargoed, altijd leuke berichten dit.
Ben benieuwd of we nog wat van ze gaan horen.

Deze heren zijn beide van het kaliber veel lawaai en verder weinig...

Ze hebben met hun clowneske "ik-wil-gelijk-hebben-ook-al-heb-ik-het-niet" acties bij het verschijnen in de media al hun geloofwaardigheid verloren. Ze toonden zicht slechte verliezers, hoe kunnen ze dan goede leiders zijn? Afserveren die hap.

Voorlopig zijn we van deze 2 luchtfietsers af..... :D

Waar is dhr David Rietveld gebleven die heeft hier toch ook een account?
Anyway balen voor hem maar een opsteker voor de vuurwerkliefhebbers!!

Dit is heel goed nieuws zeg!!
Ik ben blij dat die 2 stukken vuil uit de raad zijn geschopt, nu hebben we daar niet meer zoveel last van.
Nu alleen nog even de vuilniswagen laten komen om ze vervolgens af te voeren.
Opgeruimd staat netjes!
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht dat dit zou gebeuren.
Dit is GEWELDIG nieuws.

Inderdaad erg goed nieuws! Had dit ook niet verwacht hopelijk horen we van uit hun kant niks meer over een eventueel vuurwerk verbod.

Al weet ik zeker dat tegen het einde van het jaar een andere zeikerd het zal proberen. Het is toch een onderwerp van gesprek wat elk jaar weer terugkomt.

ik heb het gevoel dat we nog niet van ze af zijn ik denk dat de 2 heren gewoon uit de party zullen stappen en hun eigen beweging zullen starten

waar dat gevoel vandaan komt weet ik ook niet het komt nu bij mij op

Back
Bovenaan