Arnhem 30-04-2011

Het was salvo's per 2, matige shells, blokken die gebruikt werden (Jorge) waren wel leuke toevoegingen, finale zelf was meer toevoegender dan de rest van show vondt ik.

was naar mijn mening niet zo'n geweldige show (om het wat netter te verwoorden.)

Kan niet anders als met pyromaniac eens zijn. Na de beelden gezien te hebben, vond ik het ook tamelijk inspiratieloos overkomen. Elke keer weer die salvo's met 2 shells, vervolgens wordt er weer een rek met candles leeggeschoten zonder wat passends erboven. Er kan best wat meer gecombineerd worden.

alleen het finaleschot was leuk.

zal wel aan de eisen van de gemeente hebben gelegen ook. lekker lang vuurwerk van wel 16 minuten.

dan beter zoveel minuten minder en wat meer intensiviteit.

Kan niet anders als met pyromaniac eens zijn. Na de beelden gezien te hebben, vond ik het ook tamelijk inspiratieloos overkomen. Elke keer weer die salvo's met 2 shells, vervolgens wordt er weer een rek met candles leeggeschoten zonder wat passends erboven. Er kan best wat meer gecombineerd worden.

Met vrijwel hetzelfde materiaal heeft Dream een show in Dordrecht geschoten, alleen stopten ze daar het materiaal in 12 minuten. Zie en huiver.

Heb'm niet eens afgekeken....sorry.

Das nou jammer weer, want de show in Dordrecht vind ik er nou eentje waarvan ik denk: ja zo maak je er nog wat van.
Samen met die van Azuma in Houten toch wel de topper van dit weekend en dan zet ik Dream op 1.( dit omdat ik een minuut durende barrage van silver salutes in een finale van een profshow zoals in Houten niet echt kan waarderen)

Das nou jammer weer, want de show in Dordrecht vind ik er nou eentje waarvan ik denk: ja zo maak je er nog wat van.
Samen met die van Azuma in Houten toch wel de topper van dit weekend en dan zet ik Dream op 1.( dit omdat ik een minuut durende barrage van silver salutes in een finale van een profshow zoals in Houten niet echt kan waarderen)

Dit vind ik een lichtelijk overdreven reactie van je... Ik was er gister zelf bij en die Silver Salutes doen het gewoon erg lekker, kan je zeggen wat je wilt. Maar alle freaks aldaar bij de show hadden er totaal geen problemen mee in ieder geval, snap daarom dan ook je reactie niet helemaal?

Ik geef alleen m'n mening maar hoor. En laat mij dan maar lekker overdrijven als ik dan de enige ben die niks heeft met die consumenten knalblokjes, zeker als ze 'stand alone' in een profshow geschoten worden.

Met vrijwel hetzelfde materiaal heeft Dream een show in Dordrecht geschoten, alleen stopten ze daar het materiaal in 12 minuten. Zie en huiver.

zelfs dát vond ik saai, eentonig en hier en daar zeer matig tot slecht materiaal.

Het blijkt maar weer smaken verschillen.. De vraag die bij mij dan opkomt.. Heb ik dan zo een slechte smaak.. of jij? :wink:: Want wat Killerdome ook al zei. Die show van Azuma uit Houten was gewoon top. En gegeven het kaliber is er naar mijn mening alles uit de kast getrokken om daar op 10 minuten tijd een waar spektakel de lucht in te rammen.

zoals ik al in mn verslagje schreef over Houten: op scenario, thematisch, mooi materiaal, genoeg bommen, weinig cakeboxen, een goede finale en candles geschoten zoals ze geschoten moeten worden.. en niet zoals in deze "show" als tijdrekkend gebeuren zonder iets er boven.

Verder vond ik zowel de show van Dordrecht en deze geen goede finale hebben. Een typische schiet maar raak voor een salvo knaak show. :)

Zoals jij best wel weet heb ik geen slechte smaak Jack. Ik vind de show in Houten ook zeker goed, maar vind de show van Dream in Dordrecht zeker geen schiet maar raak show. Het beruchte 2 aan 2 schieten blijft redelijk beperkt en boven de candels en blokken worden goed gepaste bommen geschoten, daarbij vind ik salvo's in het water wel weer leuk. En in tegenstelling tot zo'n beetje iedereen hier vind ik de opbouw naar de finale in Houten gewoon niet goed ( 2 posten silver salutes die onafhankelijk van elkaar maar wat los knallen). Dat vind ik echt zonde van deze voor de rest voortreffelijke show.

Euhm, het kan aan mij liggen, maar volgens mij gaat dit topic over Arnhem en niet over Houten en Dordrecht (ook al werd die laatste ook door Dream geschoten).

Dus on-topic: mijn mening over de show in Arnhem ligt in het midden van de verschillende reacties. Er had meer variatie en een wat hoger tempo in gemogen. Maar dat wat er werd geschoten, was van prima kwaliteit. Dat was ook te merken aan de niet-freaks en -kenners gezien het behoorlijke applaus en gejuich van het publiek.

Back
Bovenaan