Arnhem 30-04-2008

moontan

VWC lid
Waar: Arnhem
Wanneer : 30 april 2008
Wie: Dream Fireworks
kaliber: niet bekend
Tijdstip: 22.00 uur
Locatie: voormalige ASM Terrein gelegen nabij de John Frostbrug te Arnhem

Kennisgeving

Ontbrandingstoestemming Vuurwerkbesluit Dream Fireworks Arnhem

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 14 januari 2008 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3.3.2, derde lid, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Dream Fireworks uit Enschede.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren, en verwijderen daarvan op 30 april 2008 vanaf het voormalige ASM Terrein gelegen nabij de John Frostbrug te Arnhem.

Conform het Vuurwerkbesluit heeft de burgemeester van de gemeente Arnhem verklaard geen bezwaar te hebben tegen het tot ontbranding brengen van het vuurwerk. Gedeputeerde Staten hebben besloten de gevraagde ontbrandingstoestemming onder het stellen van voorschriften te verlenen. Dit is bij brief verzonden op 6 maart 2008 bekendgemaakt aan de aanvrager.

Hier zat ik op te wachten moontan :) en kaliber is professioneel (is al aantal jaren zo :bye:)

de bekendmaking van de koninginnedag vuurwerk in Arnhem :D
vorig jaar had Dream Fireworks mooie show opgezet waar Giron ook te vinden was :D ben benieuwd of Dream Fireworks dit jaar weer een mooie show gaat opzetten :bye:

Hier de film van 2007:

Klik hier voor movie 2007

Laatst bewerkt:
Vorigjaar hier voor het eerst met Pyromaniac geweest.
Was een erg mooie show.

Helaas kan ik dit jaar niet omdat ik dan op vakantie ben:sad:

jeetje, wat heb jij met je geluid gedaan joh.. lijkt wel of er constand een stoom locomotief door me basbox heen denderd. En dat terwijl de bommen zélf nog al dicht geknepen dr uit "ploppen"

Leuke show voor de rest.

Mooie filmbeelden Michael, zijn we van jou wel gewend. :p
Ik heb de show ook al op FPM gezien, van een andere member, en het is net of ik naar een andere show heb gekeken. Zal ongetwijfeld met de instellingen van jullie camera,s te maken hebben.

Het geluid viel mij ook op, geen kritiek hoor, maar ik waan mij af en toe op Schiphol of Afghanistan als je begrijpt wat ik bedoel. :p

Prima show van Dream Fireworks ook.
Mooie bommen met leuke effecten, opvallend veel rood, vooral de rode blinkerbommen zijn mooi.
Finale had iets heftigers gemogen.

Ik heb weer genoten
:bye:

ja ik stond op de brug en het was al best waaierig en ik had de geluid volume voor opname op max. staan :rolleyes: en in combinatie met de wind tsja not good not good...

en er werd nog letterbox afgestoken (altans dat was de bedoeling) daarom ging op brug staan om die ook voor iemand op film te zetten (maar het viel omver dus dat feestje ging niet door) dus bleef maar op brug staan om verder te filmen.

maarja opzich halverwegen begint de wind beetje te dalen en is het geluid stuk beter :wink:

en ik heb ook nog mee geholpen hele dag met de opbouw :) pyroclocken, doorlonten, aansluiten etc.. etc.. :D vondt leuk om te zien dat alles (grootste deel) de lucht inging :bye:

Back
Bovenaan