Arnhem 28-05-2011

gizmo75

VWC lid
Waar: Arnhem
Wanneer : 28 mei 2011
Wie: Katan Vuurwerk
Kaliber: Nog niet bekend
Tijdstip: 22.00 uur

Artikel op de website kermisarnhem.nl:

Vuurwerkspektakel op zaterdag 28 mei

De hemel zal in vuur en vlam staan als op zaterdagavond 28 mei een prachtig en vooral kleurrijk vuurwerk zal worden ontstoken.

Het zal rond de klok van 22.00 uur zijn als in hoog tempo de allernieuwste pijlen, prachtigste kleurschakeringen en vuurwerkeffecten te zien zijn. Het brengen van een bezoek aan de kermis zal zeker op deze avond de moeite meer dan waard zijn. Iedereen is van harte welkom.

Laatst bewerkt:
Ik moet vaak wel een beetje lachen als je de aankondigingen leest van een vuurwerk.
En ik dacht dat er bijna nooit pijlen worden geschoten op een show. Dit is niet om muggezifterig te doen. Als dit zeikerig overkomt: Dat is niet mijn bedoeling. Vind het voor mijzelf wel grappig om te lezen.

greetzzz

Ik moet vaak wel een beetje lachen als je de aankondigingen leest van een vuurwerk.
En ik dacht dat er bijna nooit pijlen worden geschoten op een show. Dit is niet om muggezifterig te doen. Als dit zeikerig overkomt: Dat is niet mijn bedoeling. Vind het voor mijzelf wel grappig om te lezen.

greetzzz

Tja, de organisatie achter een kermis probeert natuurlijk zoveel mogelijk mensen te trekken en schrijft dan zo'n aankondiging in jip-en-janneke-taal. We zullen zien of het werkt!

Ze bedoelen het inderdaad natuurlijk goed en willen zoveel mogelijk mensen trekken.
Maar het klinkt zo ouderwets. Als je jeugd wil trekken zou je misschien beter wat moderne uitdrukkingen kunnen gebruiken.
Maar goed, ik blijf het grappig vinden.
Kzal het forum nu niet verder vervuilen met wat ik grappig vind;-)
greetzz

Zojuist reactie ontvangen van de organisator:

"Het vuurwerk zal recht achter het kermis terrein aan de Rijn afgestoken worden als dat de stadsblokken zijn heb je volkomen gelijk."

Dat noemen we inderdaad de Stadsblokken dus bij deze bevestigd en aangepast in de begin-post!

Volgens andere weer stations blijft gewoon droog vanavond (zoals wat Omroep Gelderland voorspeld)

we zullen het zien vanavond zolang de wind maar afzwakt naar 2-3..

edit

even gekeken op de site van Meteo Consult en hun voorspellen avond droog en windkracht 3 dus ziet er goed uit volgens hun.

Laatst bewerkt:
Hier aantal foto's van dit evenement (heb sinds deze week een Canon eos 1000D dus even oefenen met fotograferen, momenteel nog geen draad ontspanner...)

Me neefje heeft gefilmt en zal morgen de film online zetten (wordt nog geupload).

1.jpg

6.jpg

17.jpg

28.jpg

Voor meer foto's klik hier

Hierbij mijn filmpje van de show. Helaas was het nog niet volledig donker bij de start van de show en daar kan mijn telefoon kennelijk niet helemaal mee overweg maar het ziet er nog redelijk uit.

Daarnaast zijn de achtergrondgeluiden "hilarisch": gesprekken over maagpillen, diëten, een brommer die dwars door het publiek wil en spelende kinderen met een ijzeren paal. :sad: De volgende keer ga ik ergens anders staan!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit filmpje is met een Nokia-telefoon gemaakt.

Back
Bovenaan