Arnhem 15-05-2009

moontan

VWC lid
Waar: Arnhem
Wanneer : 15 mei 2009
Wie: Katan Vuurwerk BV
Kaliber: max 3"
Tijdstip: 22.00 uur

Het betreft een buitenvuurwerk ten behoeve van de kermis

Laatst bewerkt:
Zoiezo ga ik hier even langs.

Het is om de hoek voor mij dus dan laat ik het niet aan me voorbij gaan.

Nog meer mensen hier heen?

Vorige jaar was het toch een leuke show om te zien.

waren 10 blokken
74 shells 2,5 en 3 inch

Groeten Sven

zo max 3 inch voor een kermis klinkt goed , mischien tog even kijken a.s vrijdag

als het kan ben ik aanwezig met een camera en mijn neef ook met camera

Dit is nu typisch een show voor Michael (Pyromaniac)
Een show in Arnhem, vlak voor zijn eigen deur.
Ik ben benieuwd of je nog gaat Michael en of we vannacht weer een mooie film kunnen verwachten. :wink:

Zo ben weer terug de show werd ruim 20 minuten later geschoten niet om 22:00.

Vondt het dit jaar veel mooier dan vorig jaar, begon met 2 blokken met fluiters met salutes klonken goed.

Er werden flink wat shells geschoten voornamelijk in salvo's in de W vorm.

heb het gefilmt alleen de film zal even opzich moeten wachten i.v.m. me laptop weg is voor reparatie dus heb geduld voor de film :)

Bedankt voor je info Michael. Je hebt een goede avond avond beleefd, mooi.
We wachten met spanning je film af, maar relax

Zo terug van de show,

Om heel eerlijk te zijn was het een matige show.
Het begon met een fluit blokje, salute blokje en een tail blokje. na 20 sec ontplofte het salut blokje op de grond wat een beetje rommel gaf. verder heb ik veel goud gezien en veel oranje peony's. De kwaliteit van de shells waren erg wisselend, er zaten wat aardige grote en ronde boeketten tussen maar ook zweer zwakke en matige. Moet wel zeggen dat er een windje stond.

De tijds duur schat ik rond de 6/10min en een finale miste ik wel. al schiet je maar een paar shells tegelijk voor een leuke afsluiter maar helaas.

verder had ik het gevoel dat ze de buizen maar met willekeurige shells (zonder naar het effect tekijken) hadden gevuld. Jammer vind ik dat! want met elk budget kan je wel een leuk showtje neer zetten.

Groeten Sven

Zo ben weer terug de show werd ruim 20 minuten later geschoten niet om 22:00.

Vondt het dit jaar veel mooier dan vorig jaar, begon met 2 blokken met fluiters met salutes klonken goed.

Er werden flink wat shells geschoten voornamelijk in salvo's in de W vorm.

heb het gefilmt alleen de film zal even opzich moeten wachten i.v.m. me laptop weg is voor reparatie dus heb geduld voor de film :)

Om even op jou berichtje terug te komen.

Ik vond de show van vorig jaar zeker een stuk beter hoor! Kwa effecten en Thema's(voor zover je over thema's kan spreken) ik vond dat ze vorige jaar een betere show hebben neer gezet met een duidelijk einde en leuke verschillende effecten!

Maar goed ieder zn smaak:)

Groeten Sven

Zo terug van de show,

Om heel eerlijk te zijn was het een matige show.
Het begon met een fluit blokje, salute blokje en een tail blokje. na 20 sec ontplofte het salut blokje op de grond wat een beetje rommel gaf. verder heb ik veel goud gezien en veel oranje peony's. De kwaliteit van de shells waren erg wisselend, er zaten wat aardige grote en ronde boeketten tussen maar ook zweer zwakke en matige. Moet wel zeggen dat er een windje stond.

De tijds duur schat ik rond de 6/10min en een finale miste ik wel. al schiet je maar een paar shells tegelijk voor een leuke afsluiter maar helaas.

verder had ik het gevoel dat ze de buizen maar met willekeurige shells (zonder naar het effect tekijken) hadden gevuld. Jammer vind ik dat! want met elk budget kan je wel een leuk showtje neer zetten.

Groeten Sven

De finale miste ik ook wel.. vondt de show een abrubt einde hebben, volgens mij hadden ze de finale halverwegen de show al weggeschoten ?

verder vondt dit jaar wel leuker dan vorig jaar maarja zo mijn smaak :p
en ja begin ging inderdaad niet bepaald goed met de salute blok(jes) die in begin fout gingen.

Er was bij de heren van Katan goeie zin, maar het weer werkte niet echt mee.
Niettemin men had vele kleurbeelden gemaakt bv. rood/wit/blauw, goud, zilver, brocade en nog meer het waren toch nog 450 bommen.
Toch werd het tijdens het afsteken droog men wilde om 2200 uur beginnen maar er stond volgens de mensen van de provincie een tankwagen 2meter binnen de afsteekplaats.
Na een kwartier kon men toch gaan afsteken maar toen ik later de mannen sprak zeiden ze dat een gedeelte van de finale vroegtijdig afging doordat de wind compleet gedraaid was, dan hoeft dat op zich geen probleem te zijn maar dat zat gewoon even niet mee.
Later wilde men de rest van de finale alsnog wegschieten maar sloeg af dubbel pech.
Anders had men een finale gezien van 76 bommen.

deze show was een stuk beter als vorigjaar en ook groter. helaas was ik er zelf niet bij vondt hte weer niet zo best. daarnaast was ik bek af van stage.

ondanks dat niet alles ging toch een leuke show

Damian is ook bij de show geweest en heeft aantal mooie foto's gemaakt van de show (vanaf ander locatie dan ik gefilmt heb)

arnhem2.jpg

arnhem12.jpg

arnhem17.jpg

arnhem18.jpg

arnhem13.jpg

arnhem11.jpg

Michael, bedankt alvast voor het delen van je filmbijdrage en de foto,s
Ik ga de film morgen bekijken,ben benieuwd.
Ik ben eerljk gezegd nu bekaf, na een fantastische, maar wel vermoeiende dag in Haarlem
(liefhebbersdag Vuurwerkmuseum)

zo ik heb wel spijt dat ik niet be geweest ziet er tog wel goed uit...

kan ieand mij vertelen hoe het effect op laatste foto die damian had gemaakt in de post van pyromaniac

Back
Bovenaan