Army tank large

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 267
Artikelnaam: Army tank large
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Deze mega-tank rijdt, draait met zijn koepel en schiet er vrolijk op los. Een meesterlijk bouwwerk.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €8.50
Verpakkingseenheid: niet bekent
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
doet mij weer denken aan amerika daar kon je deze schatjes ook kopen

waren niet zo heel duur dacht ik $5 voor 5 stuks dacht ik nog te weten.

kan je altijd tankbattles mee houden en als ze klaar waren opblazen

Ik denk dan eerder dat jij de kleine tanks bedoelt, Marizon, die hier voor een euro of 2,3 verkocht worden. Deze was bij Beko meen ik iets van 8euro? Gave dingen, en heel tof dat Schuurmans ook Shoguns novelties gaat voeren. Zo worden die veel bereikbaarder voor velen, o.a. voor mij :) wordt dit kleine kind vrolijk van :D

Terecht "een meesterlijk bouwwerk" genoemd, want het is een blijft een vernuftig staaltje vuurwerk. Dit jaar vier ik O&N bij familie en vrienden en de kleintjes zijn altijd dol op deze novelties.

Dat wordt dus inslaan :cool:

kan je altijd tankbattles mee houden en als ze klaar waren opblazen
Tankbattles houden is wel een grappig idee.
Opblazen doe ik niet aan; ik geef ze na afloop wel mee aan de kleintjes.
Kunnen ze op hun kamer zetten :p

Terecht "een meesterlijk bouwwerk" genoemd, want het is een blijft een vernuftig staaltje vuurwerk. Dit jaar vier ik O&N bij familie en vrienden en de kleintjes zijn altijd dol op deze novelties.

Dat wordt dus inslaan :cool:

Tankbattles houden is wel een grappig idee.
Opblazen doe ik niet aan; ik geef ze na afloop wel mee aan de kleintjes.
Kunnen ze op hun kamer zetten :p

met opblazen bedoelde ik eigenlijk er een astronaut eronder leggen.

Ik denk dan eerder dat jij de kleine tanks bedoelt, Marizon, die hier voor een euro of 2,3 verkocht worden. Deze was bij Beko meen ik iets van 8euro? Gave dingen, en heel tof dat Schuurmans ook Shoguns novelties gaat voeren. Zo worden die veel bereikbaarder voor velen, o.a. voor mij :) wordt dit kleine kind vrolijk van :D

nee zeker niet ik heb het hier ook over de Dollar >$<:bonk:
daar zit nog verschil in namelijk

die tanks werden verkocht door Phantom fireworks dacht ik

maar $5 voor 5 stuks is beetje opvallend goedkoop als deze hier rond de €8 is hè :wink: , als het nou $5 per stuk was had het wat meer in de buurt gezeten

In mijn ogen is dit een stukje vuurwerk wat niet afgestoken zal moeten worden, maar echt als dummy genomen moet worden, ziet er erg leuk uit namelijk. En ik heb niet zoveel vertrouwen (geen echte reden, kijk naar de Novelties filmpjes) in dit soort vuurwerk, lijkt me te saai. Liever een echte tank:P

Ja, leuk joh, dood en verderf...

Die novelties staan afgestoken er ook nog mooi bij hoor. Zoontje van vriend heeft die van Kid's Playground nog op z'n kamer staan.

maar $5 voor 5 stuks is beetje opvallend goedkoop als deze hier rond de €8 is hè :wink: , als het nou $5 per stuk was had het wat meer in de buurt gezeten

Amerika is veel soepeler in opslag en verkoop, de dollar was destijds nog sterk.

in Amerika word vuurwerk gewoon in en speciale winkel verkocht je neemt je winkel wagentje en je pakt zelf wat je wilt hebben. (wholesale)= groothandel

buy 1 get 1

Een aantal foto's van een dummy Army tank.
Omdat ze mij in een winkel een dummy hadden gegeven, in plaats van een echte.

Achterkant van het doosje is wat verkleurd, omdat ie een tijdje op de vensterbank had gestaan.

DSC_9889.jpg

DSC_9890.jpg

DSC_9891.jpg

DSC_9892.jpg

DSC_9894.jpg

Als ik zo de fotos en films weer zie blijf ik dit een van de leukste novelties vinden. Doet het altijd goed bij de kids.

als zo n ding tegen het lijf zou lopen , zou ik hem niet kopen .
want ik vindt hem te mooi om af te steken :sad:

Welnee man, ik heb hem ook gekocht en afgestoken en nu staat hij al enkele maanden op het dressoir in de woonkamer :blink:

nou dan is hij in dat geval zijn geld dubbels en dwars waard
ik geef jou echt groot gelijk dat je dat hebt gedaan :)
want zoiets is echt super duper zonde om weg te gooien

Deze is echt stukken beter dan de kleine versie, die deed echt bijna niks, was wel grappig maar de grote was veel leuker! Dus ik raad aan deze te nemen en de kleine te laten liggen!

Back
Bovenaan