Arctic Horizon

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6214
Artikelnaam: Arctic Horizon
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 215gr
Aantal schoten: 25sh
Effectomschrijving: 25 shots cake met gigantische gouden boeketten.
Max. tube diameter: 22mm
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 20/1
Adviesprijs: €19,99
Voorverkoopprijs: €16,50
6214-Artic-Horizon.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn nou cakes waar ik blij van wordt, presteert redelijk tot goed, goede burst en een zeer strakke prijs. Waarom kan dit bij deze cake wel en bij bijna alle andere niet ?

Straat video van dit product is bagger slecht. Als die tenminste precies hetzelfde is als de tnt versie.

Terwijl de andere TNT producten er wel aardig uitzagen, Tempa Lightning, Fata Morgana, Dragon Fire.
Vreemd hoe dat gaat in ieder geval, hoewel deze Arctic Horizon net ander kaliber heeft natuurlijk.

Voor het kaliber is het geen verkeerd potje, ik vind die TNT versie van hierboven dan ook best wel goed. Leuk stookvoer voor in de vooravond, met wat korting zit je misschien op een tientje. Wel jammer dat BonFire weinig inspirtatie lijkt te hebben qua design, labels zijn allemaal hetzelfde, terwijl ze vroeger toch wel sfeervolle en vrolijke labels hadden, naast een aantal artikelen die zo waren als wat ze nu gebruiken.

Wel jammer dat BonFire weinig inspirtatie lijkt te hebben qua design, labels zijn allemaal hetzelfde, terwijl ze vroeger toch wel sfeervolle en vrolijke labels hadden

Ik vind dat rode juist geweldig, doet mij juist aan destijds denken.

De oriental lijn van hun was inderdaad een lijn met leuke labels.

Is wel originele eerste label van Bon, geeft wel nostalgisch gevoel. De gekleurde labels kwamen pas toen het overgenomen was.

Back
Bovenaan