[Archief] Donder en Bliksem

Klopt dit wel? Het zijn nogal verschillen als ik lees dat de eerste set 22,50 moet zijn geweest in 2007.

Ja, lijkt me wel. Ik weet niet of de pijlen ook t.o.v. het eerste jaar sterk verbeterd zijn maar elk stuk vuurwerk wordt duurder.

Maar iemand nog het filmpje?

Wat een tof pakket zeg! Ik ben echt blij dat ik deze in mijn collectie had, volgend jaar zeker weer!
De willows vond ik wat minder (kwam een beetje door de wind denk ik, ze vervormden wat), maar de rest met het soort zwermeffect was subliem! Geweldig mooi boeket, heel groot (ze konden zo in het Killing Arrow pakket zitten!) en goed gevuld.

Ook dit jaar weer goede ervaringen met dit pakket :) ! Ik had ook een 'Luchtgeweld' aangeschaft maar net als vorig jaar was de donder en bliksem een stuk beter. De pijlen van Luchtgeweld gaan net wat tientallen meters te hoog.

Geweldige pijlen, één van de beste (zo niet de beste) van Nederland. De effecten zijn uniek, een heerlijke burst en grote ronde boeketten. De kwaliteit van de pijlen zelf is ook dik in orde én ze worden geleverd met een PVC pijpje:handsup:.

Ik had op mijn computer blijkbaar nog een filmpje staan van afgelopen jaar van één van de pijlen uit dit pakket. Veel plezier met kijken en laat je overtuigen :D Als je ze nog kan meepakken dit jaar, zeker doen!

Aan te raden is om even op 720p te klikken rechtsonderin.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ehhm.. Kom ik toch nog een filmpje tegen! :p Effect komt niet zo goed over de film en verwaaide een beetje, maar was een prachtige willow. Kon qua grootte alleen nog niet tippen aan het effect wat je hierboven ziet (maar het is ook een totaal ander effect).
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

img_2393.jpg

Worden niet meer verkocht toch? Prachtpijlen.

Wat is dat trouwens voor lichtversiering op de achtergrond? Zit daar een bordeel ofzo? :D

Back
Bovenaan