Apeldoorn 05-09-2009

Toevallig nog Apeldoorners of freaks uit omgeving die hier morgen naar toe gaan?
Ik ben er morgen avond wel even. Altijd een leuke show tijdens Moonlight Shopping.

Ik vond de show beter dan die van de opening van de muntjesfontein.
Lekker veel knalblokjes gebruikt, zo zie ik het graag. Vorig jaar ging het dus voornameljk niet door vanwege de crisis, nou dat hebben ze nu wel goed gemaakt.

het was een goede show meet een leuke opbouw. van begin tot eind zeer gevarieerd. Een paar goede mines tussendoor. Vooral de laatste toen het bord bedankt al brandde, was mooi. Wirl's met zilverstaart en ti salute's. en aan de knal te horen 3inch. top.

groet manfred/syndikaat

het was een goede show meet een leuke opbouw. van begin tot eind zeer gevarieerd. Een paar goede mines tussendoor. Vooral de laatste toen het bord bedankt al brandde, was mooi. Wirl's met zilverstaart en ti salute's. en aan de knal te horen 3inch. top.

groet manfred/syndikaat

Gelukkig kun je niet alles aan de knal horen, dit waren 4"inch mines:wink:

Groet,

San quinton werkt bij wagenvoort, dus ik verwacht dat hij het bij het juiste eind heeft. En ja er kunnen salutes in mines zitten.

San quinton werkt bij wagenvoort, dus ik verwacht dat hij het bij het juiste eind heeft. En ja er kunnen salutes in mines zitten.

Ik weet dat het mogelijk is dat er salute's in mines zitten, maar lev-he jij was zelf dus ook aanwezig. Ik heb dus geen mines gezien bij de finaleschoten toen het bedankt bord brandde. Maar ik zal het wel mis hebben:wink:

geeft ook niet, het was een mooi showtje. Gaat er nog iemand aanstaande zaterdag naar putten?

gr. manfred/syndikaat

Ook een vuurwerker kan het wel eens mis hebben. Sorry.
Omdat je eerder in je post refereerd aan mines dacht ik dat je het over mines had, syndicaat.

Groet,

Bij nader inzien is het dus wel een mine en geen blok of iets anders.
Er zijn geen shells geschoten ivm veiligheidsafstand.
Dit zijn 4"inch mines van vulcan geweest.

Groet,

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan