Ano's Heaven Four

dahustla

VWC lid
medium_542.jpeg

ben benieuwd wat dit is :)

Als het goed is heb ik van deze box een filmpje gezien en als dit hem echt is en wordt dan gaan jullie van je stoel vallen. Mag het filmpje helaas niet plaatsen dus jullie moeten waarschijnlijk afwachten op de winkeliersdemo.

Zelfde productnummer wordt bij Riezebos als de "Golden Power" verkocht voor €139,95.

Dan is het inderdaad deze box waar van ik het filmpje heb gezien, deze blaast in mijn ogen misschien wel alle boxen compleet weg en worden straks bij slechts enkele winkeliers verkocht die ik echter nog niet mocht benoemen.

Dan is het inderdaad deze box waar van ik het filmpje heb gezien, deze blaast in mijn ogen misschien wel alle boxen compleet weg en worden straks bij slechts enkele winkeliers verkocht die ik echter nog niet mocht benoemen.

plaats het filmpje of zeg dan gewoon niks (H)

Ik heb de film ook mogen zien en dit is echt een rammer. Gaat hele hoge ogen gooien!

Zie het nut er niet van in te zeggen dat je het filmpje hebt gezien. Wil je hier een prijs voor of vertellen dat je beter bent? niet als aanval bedoelt maar ik schiet er echt niks mee op als iemand verteld dat degene filmpje al gezien heeft en de rest er nog niks van mag zien.. Sorry voor het boze bericht maar zo denk ik over deze reacties haha:wink:

Iets loslaten is ook nieuws en helaas mag het filmpje niet plaatsen, dus doe lief :cool:

Als 1 iemand verteld (zoals jij moderator of wie dan ook) dat je de video gezien hebt als enige vind ik geen probleem en maak je me nieuwsgierig wat het nou word omdat je erover te spreken bent. Maar als dan meerdere (hier dan maar 1 maar in andere topics is dit vaker gebeurd) reageren ik heb hem ook gezien krijg ik echt de gedachte wat moet ik nou met deze info, ik wil hem zelf zien niet wie hem allemaal al gezien hebben.. daar doel ik eigenlijk op, maar laten we het on-topic houden:)

Iets loslaten is ook nieuws en helaas mag het filmpje niet plaatsen, dus doe lief :cool:

ik ben altijd lief :D

Als iedereen hem al gezien heeft, waarom dan niet posten?? Komt het product + de marketing alleen maar ten goede. Of zie ik dat verkeerd?

Die Chinafilmpjes van Royal zeggen me nooit ene Punani, dus die kun je daarom beter sowieso niet plaatsen. Vrolijk wachten op de winkeldemo's.

Back
Bovenaan