Anna Kirmes te Düren 31 Juli 2009

Een superverslag. Mooi foto's ook.
Jullie stonden aan de zijkant van dat hondenterrein he?
Ik zat in zo'n klapstoeltje. (als je me gezien hebt tenminste)

Laatst bewerkt:
Geweldig showtje, gelukkig konden we Dusseldorf van de week ervoor vergeten. Een aanrader voor iedereen. Vooral als je in ZL woont want dan is het maar ongeveer 35 minuten rijden. Ik geniet er nog steeds van vooral als ik het filmpje van Thunderboy terug zie (volgens mij stonden jullie naast ons te filmen):bye:

Ik heb genoten en wat hadden wij een mooi plekje zeg. Die plattegrond wat ik had uitgeprint had zijn vruchten afgewerpt. We stonden er nog geen 100meter vanaf en die salute blokken aan het eind op nog geen 50 meter, en dat voelde ik toch wel even in me oren. Nagemeten via Google Earth.

Sla em op, bewaar em en profiteer er van volgend jaar. Want gister stonden er maar weinig mensen daar. Op 4 mede freaks na met een camera en Original Fireworks vestje, die ik verder niet ken. Wie o wie?

37kw4.jpg

@3307

Ah was jij dat, wij vroegen ons al af wie jullie waren :)
Maar die plek waar we stonden was zeker top, veel dichterbij als dat kom je denk ik niet.

Ik vond het echt een hele goede show met een top finale, volgend jaar zeker weer.

Hier is mijn filmpje, ik zou zeggen spoel lekker door naar 15:50 minuut als je de andere filmpjes al heb gezien want daar begint het echte geweld.

http://www.vimeo.com/5875280

Laatst bewerkt:
zo wat een show :)
deze show moet ik zeker even onthouden voor volgendjaar,geweldig zeg.:cool:

dank voor de filmpjes mensen.

Iedereen bedankt voor de reakties:)

Als het een beetje meezit plaats ik vanavond nog de Complete film.
Dit hangt een beetje van Vimeo af (zoals vaak):bonk:

@3307

Maar die plek waar we stonden was zeker top, veel dichterbij als dat kom je denk ik niet.

Denk het ook niet nee. Of je moet die tuintjes in gaan die voor ons lagen. Ik hoorde daar sowieso steeds mensen praten. Eindje verderop stond die poort ook open.

Volgend jaar een deken mee, kussentje, en languit op de grond liggend omhoog kijken. Dan heb ik na afloop ook geen last meer van me nek haha.

@3307

Ik vond het echt een hele goede show met een top finale, volgend jaar zeker weer.

Hier is mijn filmpje, ik zou zeggen spoel lekker door naar 15:50 minuut als je de andere filmpjes al heb gezien want daar begint het echte geweld.

http://www.vimeo.com/5875280

Hahaha...ja de volgende keer toch maar eens de mond open maken en wat zeggen :D

Gaan julie ook 18 september naar Luik België !
Wij wel !
Zoja, kunnen we iets afspreken :wink:
Dat we samen op de zelfde lokatie staan,
en als we er al vroeg zijn de stad in gaan ofzo.

Luik lijkt me wel gaaf, ook Knokke binnekort belooft veel lekkers met 20 x 250mm volgens de eerste geruchten...

Maar goed, back ontopic, ik had jullie nog de complete show beloofd en eindelijk is Vimeo klaar dus bij deze,

Hier mijn film van Duren 2009:wink:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan