Machine076
VWC lid
Ja eens, deze gaat gewoon mee beuken na 00:00! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yup, net geweest en wordt niet meer geleverd.Al uitverkocht ? Bij zena?
Al uitverkocht ? Bij zena?
Bizar. Genoeg mensen die nog shoppen in belgie dus. Had niet verwacht dat zo snel zou gaan.
Ik hoorde dat ze er ongeveer 100 per uur verkochten, echt bij elke bestelling zat deze box. Was voor 75 euro natuurlijk ook best een koopje.Vraag me dan ook af hoeveel er op voorraad waren.
De drukte is daar heel t jaar door.
Stel er word in NL dit jaar voor 200 miljoen aan vuurwerk verkocht,denk ik dat er nog minstens 200 miljoen uit België en 100 miljoen uit Duitsland bij geteld kan worden.
Ik denk echt dat je je verkijkt op hoeveel mensen er in het buitenland vuurwerk halen.Bizar. Genoeg mensen die nog shoppen in belgie dus. Had niet verwacht dat zo snel zou gaan.
Ik vind het ook leuk nieuws want als er 1 partij is die ik omzet gun is het zena wel.Ik denk echt dat je je verkijkt op hoeveel mensen er in het buitenland vuurwerk halen.
Olen is altijd superdruk. Baarle is het al een uitdaging om een parkeerplaats te vinden.
Ik weet zeker dat ze daar alleen al meerdere grote winkels in NL bij elkaar opgeteld overtreffen.
Duitsland moet nog komen en de speciaalzaken daar draaien dit jaar ongelooflijk goed dat ze al een tijdje zijn gestopt met bestellingen. Dan moet je je dus voorstellen dat de regels daar veel soepeler zijn (opslag), ze meerdere afhaalstations hebben per winkel en nog kunnen ze het niet bijbenen.
Dan heb je nog F4..
De jaarlijkse 2 miljoen kilo illegaal vuurwerk is waarschijnlijk al lang verspreid binnen Nederland.
Ontopic:
Mooie box, terecht dat die uitverkocht is. Zie maar tussen de prijzen van het huidige vuurwerk maar een vergelijkbare box te vinden voor 75 euro. De skazal's gingen toen ook enorm snel
Ze zullen vast goed verkopen maar 200 miljoen uit België is wel erg veelVraag me dan ook af hoeveel er op voorraad waren.
De drukte is daar heel t jaar door.
Stel er word in NL dit jaar voor 200 miljoen aan vuurwerk verkocht,denk ik dat er nog minstens 200 miljoen uit België en 100 miljoen uit Duitsland bij geteld kan worden.

Ze zullen vast goed verkopen maar 200 miljoen uit België is wel erg veel![]()