Angel Dust

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3724
Artikelnaam: Angel Dust
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 490
Aantal Schoten: 70
Effectomschrijving: Een geweldige 70 shots cake. Deze komt uit de PULSE collectie en staat dus garant voor grote effecten, harde klappen en veel spektakel!!!
Tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: ...
Kooi: Ja
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: 59,95
Voorverkoopprijs: 39,95

angel_dust_9670.jpg

Bijlagen

• angel-dust.png
    angel-dust.png
    400,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er niet slecht uit. Alleen dat label past toch niet bij china red. Ik verwacht een draakje! ��

Ziet er niet slecht uit. Alleen dat label past toch niet bij china red. Ik verwacht een draakje! ��

Volgens mij hebben de nieuwe artikelen een nieuwe logo gekregen, weet niet of de oude artikelen ook allemaal een nieuwe label krijgen, betreft de box die ziet er wel goed uit !!

Volgens mij hebben de nieuwe artikelen een nieuwe logo gekregen, weet niet of de oude artikelen ook allemaal een nieuwe label krijgen, betreft de box die ziet er wel goed uit !!

Angel Dust Productie 2017

Deze film is door China Red gestuurd. Dit betreft productie zoals wij hem te zien krijgen in de straat.

Deze film is door China Red gestuurd. Dit betreft productie zoals wij hem te zien krijgen in de straat.

Helaas met de telefoon geschoten.
Dit zijn productie cake`s die men zelf uit de voorraad pakt, ook ivm controle van labels.
Enkele leden van de China Red groep controleren de productie zelf dus geen agent.
Als het ware een final check alvorens alles de container in gaat onderweg naar Nederland.
Onderdeel is het testen van enkele cakes, bij twijfel worden er meer cake`s getest.

Bijna nog beter dan de sample, soms snap je het niet hoe ze het doen want ik ken ook producten met 3 keer meer kruit per schot die er minder uitzien.

Mooie bak ook, zeker op mijn wishlist.

Voor volgend jaar : deze bak met oranje en blauw, dat zien we in NL namelijk nergens ( net als de Caribean palmtree 150 schots VT )

Leuk ding! Kleine effecten en geen harde knallen maar een mooie afwisseling van effecten en een leuk tempo.

Maar op één of andere manier mis ik de agressie die deze cake in het filmpje van CR heeft. Nu vind ik het een redelijke cake, maar de wow factor heb ik nu niet meer.

Maar op één of andere manier mis ik de agressie die deze cake in het filmpje van CR heeft. Nu vind ik het een redelijke cake, maar de wow factor heb ik nu niet meer.

sluit me helemaal aan bij wat torr zeg, de china filmpje zag er veel belovend uit, nu na het zien van angel dust op de demo van ano, vind ik het redelijk cake, had de boeket grootte wel groter verwacht en de echte agressie mis ik ook in de cake, vandaar dat ik hem ook van me lijstje gestreept hebt.

Back
Bovenaan