Angel Dust 103 shots

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5835
Artikelnaam: Angel Dust 103 shots
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 494,4 gram
Aantal schoten: 103 schoten
Effectomschrijving: De mooiste cake die we in China konden vinden. Deze moesten we echt toevoegen aan ons assortiment.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 77,50
Winkelprijs: € 69,99
Onlineprijs: € 64,50

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5835-Angel-Dust-I-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
"mooiste cake" en dan te bedenken dat je hem niet eens hebt gefilmd...

Tuurlijk wel, alleen is er nog geen officiële film. Ach ja, video's aan het begin van het seizoen...

Bij meerdere importeurs is er nog wel wat t.a.v. de video's. Bij Vuurwerktotaal, Lesli en ZENA zijn sommige video's te lang doorgegaan (zwart beeld) of staat het artikel niet in zijn geheel op beeld. Rubro en Vuurwerkmania hebben nog geen helemaal geen officiële video's vrijgegeven (alleen nog maar een paar testfilmpjes). En bij Magnum en Vuurwerkexpert missen er nog een aantal en zijn er wat verschillen tussen Duitse en NL-video's van hetzelfde product te zien.

Omdat Magnum dit jaar de Angel Dust niet schieten wou, deed piet dat gauw. Zo speciaal was het niet allemaal, maar het was wel even wauw. Gelukkig dat BurstDuo het allemaal filmen wou :p

Voor diegene die op dit forum niet in Sinterklaas geloven zal ik wel gewoon mijn bevindingen posten. Het is serieus knap wat ze uit 20mm weten te krijgen. De burst is erg goed voor dit kaliber en er zijn genoeg verschillende effecten, maar het tempo had wel lager gemogen. Nu ga je wel erg snel door je centen heen. Al denk ik wel dat 'ie in het begin even doorschoot.

"De mooiste cake die we in China konden vinden"

Als liefhebber/freak vind ik dit geen bijzondere cake, maakt zijn omschrijving wat dat betreft niet waar. Het is eerder een goede 500 grammer, maar voor de gemiddelde consument zeker wel een goede aankoop. Er is namelijk zo veel meer slechters verkrijgbaar.

Zou ik hem nog een keer van Sinterklaas vragen? Nee. Maar wel blij dat hij vanochtend in mijn schoentje zat :wink:

IMG_5193.jpg

(verborgen link voor het Vwc forum. Magnum mag zelf een officiële film openbaar posten als ze zover zijn).

Met de prijs incl. de Magnumkorting van 25% kom je op €48 en nog wat centen. Als ik zie hoe deze presteert is het te doen. Al is dat voor mij echt de max, het blijft natuurlijk gewoon een enkele cake. Burst komt ook erg goed over op film zeg!

Niet verkeerd John, komt op jouw film ietsje beter over dan die eerste.
Redelijk goed uitgewerkt maar €64 is aan de prijs. €50 zou ik er wel voor geven.

Back
Bovenaan