Andel :Feestgangers barsten in huilen uit nadat man zwaar vuurwerk in partytent gooit

densta

VWC lid
ANDEL - Een 22-jarige man uit Andel is zaterdagnacht opgepakt omdat hij vuurwerk in een partytent met zo'n zestig feestgangers zou hebben gegooid. Dat deed hij na een ruzie over geluidsoverlast, meldde de politie zondag. Sommige feestgangers barstten in huilen uit en hebben ook een dag later nog klachten door de knal.
Het akkefietje ontstond nadat eerder een buurtbewoner met drie jongeren kwam vertellen dat de muziek iets zachter moest. Er ontstond een handgemeen tussen de drie jongens en enkele feestgangers. Daarna vertrokken ze weer.

Niet lang daarna klonk een luide knal en hing er in de tent een sterke kruitlucht. Sommige feestgangers barstten in huilen uit. Volgens de politie ging het om een zwaar stuk vuurwerk dat de tent was ingegooid. De tent, die door een 24-jarige man was opgezet om een verjaardag te vieren, raakte beschadigd.

Politie doet onderzoek
Iemand zag de vuurwerkgooier wegrennen. De politie hield aan de hand van een signalement de 22-jarige man uit Andel aan. Naar verluidt gaat het om één van de drie jongens die eerder kwamen zeggen dat de muziek zachter moest.

De man die het feest gaf, heeft aangifte gedaan. Tegen Omroep Brabant zegt hij dat sommige feestvierders ook een dag na het feest klachten hebben door het vuurwerk. Zo hebben ze onder andere last van hun oren. Het politieonderzoek naar de zaak loopt nog.

Bron:http://m.omroepbrabant.nl/?news/209...ar+vuurwerk+in+partytent+gooit+in+Andel+.aspx

Jezus man wat voor zieke geest ben je als je zulke dingen doet voor altijd opsluiten stelletje zwakzinnigen.

als je een feestje geeft moet je nou eenmaal om de buren denken .
wat is er dan zo moeilijk aan om de muziek wat zachter te zetten .
gelukkig zijn er zo te lezen geen gewonden gevallen , maar dit had heel anders opgelost kunnen worden .
maar hoe zou ik echt niet weten.
want als jij die gene bent die daar is wezen klagen en dan de politie belt kun je in problemen komen .
als je met fatsoenlijke mensen te maken hebt moet vragen genoeg zijn lijkt mij .
wat dit artikel ook weer aangeeft is dat een eventuele verbod op vuurwerk totaal geen nut heeft .
want ook door had jaar heen heb je kans op gewonden van vuurwerk .

ANDEL - Een 22-jarige man uit Andel is zaterdagnacht opgepakt omdat hij vuurwerk in een partytent met zo'n zestig feestgangers zou hebben gegooid. Dat deed hij na een ruzie over geluidsoverlast, meldde de politie zondag. Sommige feestgangers barstten in huilen uit en hebben ook een dag later nog klachten door de knal.
Het akkefietje ontstond nadat eerder een buurtbewoner met drie jongeren kwam vertellen dat de muziek iets zachter moest. Er ontstond een handgemeen tussen de drie jongens en enkele feestgangers. Daarna vertrokken ze weer.

Niet lang daarna klonk een luide knal en hing er in de tent een sterke kruitlucht.
Sommige feestgangers barstten in huilen uit. Volgens de politie ging het om een zwaar stuk vuurwerk dat de tent was ingegooid. De tent, die door een 24-jarige man was opgezet om een verjaardag te vieren, raakte beschadigd.

Politie doet onderzoek
Iemand zag de vuurwerkgooier wegrennen. De politie hield aan de hand van een signalement de 22-jarige man uit Andel aan. Naar verluidt gaat het om één van de drie jongens die eerder kwamen zeggen dat de muziek zachter moest.

De man die het feest gaf, heeft aangifte gedaan. Tegen Omroep Brabant zegt hij dat sommige feestvierders ook een dag na het feest klachten hebben door het vuurwerk. Zo hebben ze onder andere last van hun oren. Het politieonderzoek naar de zaak loopt nog.

Bron:http://m.omroepbrabant.nl/?news/209...ar+vuurwerk+in+partytent+gooit+in+Andel+.aspx

ik keur dit gedrag never nooit goed, maar wie zegt, dat het precies die man geweest is,
zo kan het ook jan met de korte achternaam zijn geweest, of ben ik nu gek ?

Ik heb nu drie keer gelezen dat feestgangers in huilen uitbarstten. Nou weet ik het onderhand wel. Maar goed, blijkbaar is het extreem belangrijk en absoluut de hoofdzaak in het artikel, dus nu wil ik er ook meer over weten. Waarom barstten ze in precies in huilen uit? Hoe kwam dat precies? Waar dachten zij aan op dat moment? Waren er geen mensen die op camera even wilden reageren?

Huilen van blijdschap of janken van verdriet of ontzag voor dit mooie stuk vuurwerk OF huilen om het geweld wat hun is aangedaan met iets wat voor particulieren VEELS te gevaarlijk is nl VUURWERK.

Ik weet de juiste toedracht natuurlijk niet en vuurwerk in een tent vol met mensen is natuurlijk van de zotte maar dat is overlast door geluid ook. Als de personen in eerste instantie op een normale manier hebben gevraagd of de muziek misschien iets gedimd zou kunnen worden en daar niet vriendelijk op werd gereageerd ( dit herken ik namelijk ) dan kan ik mij de frustratie best voorstellen, alleen de latere oplossing is natuurlijk niet goed te praten.
Ook vind ik het raar dat de feestvierders in dit artikel de good guys en slachtoffer zijn terwijl zij misschien in eerste instantie inwelwillend etc waren ?

Jezus man wat voor zieke geest ben je als je zulke dingen doet voor altijd opsluiten stelletje zwakzinnigen.

Vind ik ook, je hoort rekening met de buurt te houden en als een stel debielen in een tent staan met zulke harde muziek daarbij je buurt bewoners mishandelen. Tuig van de richel is het!

Dan gooit die een rotje naar binnen waarbij geen gewonden of doden gevallen zijn en dan is hij in eens de boeman?

Natuurlijk is het niet goed en het verhaal gaat natuurlijk weer over het vuurwerk dat is slecht maar de problemen beginnen toch echt bij het tuig die veel te hard de muziek aanzetten en schreeuwen en doen. Als daarbij een buurtbewoner verhaal komt halen wordt die hardhandig weg gewerkt. Daar zou de politie naar moeten kijken, met 3 man iemand mishandelen lijkt mij ernstiger dan een rotje gooien

ik begin dit hele verhaal maar een storm in een glas water te vinden .
dit had bij de wijk agent thuis gehoord en niet in de krant .
er gebeuren op de wereld wel ergere dingen .
het klinkt misschien wat raar maar als het aan mijn lag kwam dit bericht niet eens in de krant .

gelukkig zijn er zo te lezen geen gewonden gevallen.

ben ik niet met je eens, gehoorschade is zeker een onderschatte verwonding, en daar kun je de rest van je leven mooi klaar mee zijn!

verder ben ik eigenlijk benieuwd hoe laat dit zich afspeelde. of je nu om8 uur s'avonds herrie gaat staan maken of om 1 uur s'nachts vind ik nogal een verschil.

maar wat een gedrag weer hee.. zal ook wel weer alcohol in het spel geweest zijn denkik..

Ik vind het nogal een rommelig nieuwsbericht. Hoe laat is het gebeurd? Heeft de man al vaker gevraagd of de muziek zachter kon? Feit is wel dat mensen steeds minder van elkaar kunnen hebben. Als mijn buren een feestje hebben zullen ze mij echt niet horen hoor. Laat ze lekker genieten stikt mij het.

Naar mijn mening is de man op beide fronten fout. En hij gaat als een hysterische aan de deur dat de muziek zachter moet.En hij gooit vuurwerk in een tent vol mensen.
Ik ga er ook niet van uit dat hij vriendelijk aan de deur is geweest of de muziek zachter kan. Anders zou hij het ook niet in zijn hoofd halen om vuurwerk in een tent vol mensen te gooien

Nee iemand die zulke dingen in zijn hoofd haalt, mogen ze van mij keihard straffen

Back
Bovenaan