Amsterdamse feesten met oud en nieuw ingekort

AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam heeft besloten een aantal feesten tijdens de jaarwisseling eerder te laten eindigen. Dat komt omdat een deel van het personeel van nood- en hulpdiensten is ingezet op de grote zedenzaak in de hoofdstad, en daarom tijdens oud en nieuw niet kan worden ingezet.

Een aantal feesten tijdens de jaarwisseling zal eindigen op het moment dat ook de horeca dicht gaat. Awakenings in het Westerpark en Dazzleville op het NDSM-terrein hebben een vergunning gekregen tot 5.30. Voor de feesten was een vergunning aangevraagd tot 07.00.

bron

Ongelofelijk :shocked: Dus één pedofiel kan de feestvreugde voor vele honderden (duizenden?) mensen zó doen inkrimpen?! Ongehoord dat ze daar de mankrachten aan besteden. Kunnen die nood- en hulpdiensten niet even een paar uurtjes hun werkzaamheden neerleggen bij die zedenzaak?

Niks mis mee toch?

Je hebt maar een bepaald aantal FTE's beschikbaar, en ik zou ook zeker kiezen voor een zedenzaak i.p.v. een of ander feest wat al lang genoeg doorgaat...
No big deal lijkt me.

Die zedenkzaak kan ook 1/2 daagjes stil gezet worden want die 2 dagen op een rechtzaak die nog zeker een jaar op zig laat wachten maakt ook niet veel uit vind ik.

Mensen mensen, je kind zal maar misbruikt zijn door zo'n (censuur).
Dan zou het niet te verkroppen zijn als men zegt: Sorry we stoppen er even mee, want er zijn wat mensen die een feestje willen vieren.
Als het nu helemaal niet door ging ... Kom op, anderhalf uur korter !!

Inderdaad, ik vind het een goede zaak dat er meer politie op de zedenzaken worden gezet.

Echter is het wel jammer dat er weer zon gebeurtenis voor nodig is , voor de politie hun ogen open doet. Het is al jaren bekend dat zedengevallen op de plank blijven staan, en wat mij dan ergert is dat ze liever uitzoeken welke vuurwerk collectie van wie is op youtube, dan dat ze deze smeerlappen is achter slot en grendel stoppen.

Je kan mij niet wijsmaken dat er politiemannen tussen 01:00 uur en 04:00 uur op nieuwjaarsnacht werken aan een zedenzaak. Die kerels houden zich gewoon aan kantooruren.

'Tuurlijk moeten er meer mensen op dergelijke zedenzaken gezet worden. Maar die paar uurtjes opschorten stelt echt geen reet voor op de totale onderzoeksduur van die zaak.

Back
Bovenaan