Ammo Crate

de prijs is zeker hoog totaal mee eens ]

maarrrrr wat een geweldige box
ik vind het echt prachtig kan ik deze met wat korting kopen ben ik de eerste hahahh

maar ook weer voor deze box hetzelfde verhaal\

een vader een zoon die gewoon willen genieten van hun oud en nieuw zijn deze boxen met een rustiger tempo prachtig

en genieten is het zeker!!!

niet alles is voor de freaks er zijn ook gezinnen die wel langer willen genieten van een stuk vuurwerk en niet een box die in een minuut 100 plus shots schiet

Da's niet slecht, leuk afwisselend en langdurig. Persoonlijk zou ik wat meer tempo leuker vinden maar je krijgt zo qua tijdsduur wel waar voor je geld.

Dit jaar een wat kleiner budget (voor mijn doen) En daar past deze cake als topstuk van de collectie dan helemaal bij. De cake is niet voorbij als je 2x met je ogen hebt geknipperd en afgaand op het filmpje en vergelijkend met andere boxen, grote effecten met voldoende variatie. Minder vind ik de cake waarvan de helft spinners zijn. Maar ik heb hem kunnen bestellen voor 140-. Ik denk dat er voor dat geld geen beter alternatief is. Als dat wel zo is heb ik pech:p

**edit** zie dat hij in verschillende volgorde's geschoten wordt. Ik heb een sterke voorkeur voor de wijze zoals te zien in het filmpje van vuurwerkbieb.
Iemand een idee hoe hij daar geschoten wordt?

Deze gewonnen bij de AVP nachtbrakers uitzending! Nogmaals bedankt AVP en Vuurwerkheerlen.

Bedankt voor het filmpje vuurwerkbieb. Bij mij zaten er helaas wat druppels op de lens. Ik heb genoten van deze box, alleen blijf ik van mening dat cake A op het eind hoort. Ik was vooral verbaasd over de falling leaves. Goed fel en ze bleven erg lang hangen. Wat ik jammer vond is dat de box een "echte finale" mist en ook de fluiters vond ik niet super overtuigend. Maar al met al ben ik zeer tevreden over deze box.

Kijkend naar het filmpje toch wel een hele fijne box. €200 vind ik teveel, maar in de aanbieding heb je wel 3 minuten plezier. Aparte effecten, groot en harde burst.

heb deze ook gehad dacht zal wel topper zijn nou niet dus vond hem egt tegen vallen
de eerste cake ging wel daarna die cake met rauwe fluiters was 10x niks heb geen ene 1 keer een rauwe fluiters gehoord of gezien.. was wel jammer

Zelf zal ik deze niet meer kopen zekers niet voor 145 euro.

Back
Bovenaan