Amervuurwerk en Vuurwerkland Driebergen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral overal en nergens dit blijven verkondigen:no:. Volgend jaar kan je dan fluiten naar dit soort prijzen.

dat is een zorg voor later....
heb liever dat de heren die het vuurwerk aanbieden er wat aan verdienen (door naamsbekendheid) dan dat ik volgend jaar een paar tientjes minder betaal.
Het is geven en nemen, gun iedereen hier op het forum ook een kans op een mooie prijs.

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Heel jammer dat het verbod er dit jaar is. Bijna op moment van bestellen. Jassen ze het verbod er door heen. Hopelijk volgend jaar.

Hoi Amer vuurwerk is het al bekent wat jullie gaan met het al bestelde vuurwerk?

Toevallig van het weekend contact met Amer gehad over mijn (vuurwerkveiling) bestelling. Ik kon kiezen uit een voucher voor 2021 of 80% van het aankoopbedrag retour.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan