Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

N.a.v. mijn post van gisteravond heb ik vanochtend telefonisch contact gehad met Riezebos en een oprechte toelichting van de eigenaar gehad, wat opheldering gaf. Dit had ik eerder moeten doen en niet maanden later.

Nogmaals; al die jaren ontzettend plezier gehad bij deze zaak en niks te kort gekomen. Alleen is het erg jammer dat het nu zo gelopen is.
Laten we er niet meer woorden aan vuil maken en weer vooruit kijken!

Zijn hier mensen gisteren nog geweest? Hoe was het? Ben benieuwd.

Morgen ben ik waarschijnlijk iets eerder dan mn opgegeven ophaaltijd. Hoop dat dat geen probleem is.

Zijn hier mensen gisteren nog geweest? Hoe was het? Ben benieuwd.

Morgen ben ik waarschijnlijk iets eerder dan mn opgegeven ophaaltijd. Hoop dat dat geen probleem is.

Ik ben hier gisteravond geweest. Halfuur eerder dan op mijn bon stond, was geen probleem.

Het was druk, maar je wordt wel snel en netjes geholpen.

Zeker, gisteren geweest. Lijstjes direct ingeleverd als je binnen komt links. En eigenlijk was het er zo. Mijn laatste lijstje redde we niet met 3 man, dus liep er nog even iemand mee. Zeer vriendelijk personeel. Volgens mij was ik zelf 10 minuten te vroeg, dat gaf geen problemen.

Nog een klein rondje gelopen om te kijken of ik er nog bij wilde, maar dat viel een beetje tegen. Of ik ben te kieskeurig 😛 Heel even getwijfeld over de final city trip, maar heb me ingehouden haha.

Back
Bovenaan