Amersfoort 01-12-2012 Sinterklaasvuurwerk

Plaats: Amersfoort
Provincie: Utrecht
Waar: Vijver bij winkelcentrum Emiclaer
Wat: Consumenten (hoogstens wat profcandles er nog bij)
Wie:
Wanneer: 1 december, 18.00 uur

Lampionnenoptocht en vuurwerk

zaterdag 1 december 2012 om 16:00 tot 18:00
Op zaterdag 1 december komt Sinterklaas naar Emiclaer voor een prachtige lampionnenoptocht. Sinterklaas vindt dit een hele gezellige en sfeervolle activiteit in Sinterklaasstad. Al die lampionnen geven een prachtig beeld rondom de vijver van Winkelcentrum Emiclaer. Kom je ook met jouw lampion? We verzamelen om 16.00 uur op het middenplein van het winkelcentrum en starten om 17.30 uur met lopen. Aansluitend aan de optocht, start om 18.00 uur een prachtig vuurwerk boven de vijver van Emiclaer. In verband met de veiligheid zal de fietsbrug over de vijver tijdens het vuurwerk worden afgesloten

Bron avp

Vorig jaar:

2010

Afgestoken door de zwarte pieten die met de boot van uit Spanje een hoop bizarre dozen hebben mee genomen :wink:

Voor ons 15 minuten rijden, dus weer of geen weer, even hier naar toe om te genieten.
Door de regen/natte sneeuw en de wind, normaal zou ik dan gewoon niet gaan, toch gaan rijden.
Ruben mee, was ook lekker op tijd beginnen, dus wat willen we nog meer.

Om 17.00 uur waren we er al. Beetje locatie verkennen en al een plekje bedacht.
Even staan kwijlen bij het schietveld en toen snel de auto weer in, wat een weertje.

Ondertussen kwamen de kinderen met de lampions voorbij vergezeld van sinterklaasmuziek. Wel sneu voor ze met die wind en regen.

Toen de massa voorbij gelopen was gingen we weer de kant van het schietveld op.
We mochten ivm de regels niet meer over de brug, groot gelijk, daar stond het ook best dichtbij.

Maar even terug, prima tweede locatie bedacht tijdens onze verkenningsronde:).
Met de wind in de rug begon al vrij snel de show.

Ivm hetgeen ik verwachte en het weer had ik me statief thuis gelaten, dus gefilmd vanuit de hand, sorry:)
Aan de andere kant ook wel weer extra sfeer ipv het stabiele beeld.

Maar tjeee, werd ik even blij van deze show.
Had ik echt niet verwacht...

Veel kleur, lekker tempo, mooie produkten en man, die candles, geweldig!
Ik was/ben serieus onder de indruk!

Na afloop nog even bij het opruimen gekeken.
Vroeg iemand van Dream Fireworks of het mooi was. Ik riep super, je ziet het filmpje wel:)

Kwam daarna naar ons toegelopen, even voorgesteld en gepraat.
Over het slechte weer met opbouwen, twijfels en de locatie mbt de candles.
Dat ze wel even moesten nadenken, maar uiteindelijk toch ervoor gingen.

En bedankt mensen van Dream Fireworks voor deze prima show!
Goede keuzes gemaakt, complimenten!

Wauw, wat een begin van december:)

Back
Bovenaan