zemmer
VWC lid
Zullen we dat oordeel even uitstellen tot we de productie kwaliteit hebben gezien?
Het kan hoogstens evengoed als de video zijn, niet beter. Het zal niet veranderen dat dit merk gewoon overpriced is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zullen we dat oordeel even uitstellen tot we de productie kwaliteit hebben gezien?
Het kan hoogstens evengoed als de video zijn, niet beter. Het zal niet veranderen dat dit merk gewoon overpriced is
Eens. Eindelijk weer eens ramspul met kooi. Win-win (voor mij dan).Kans is aanwezig, maar ik vind ik het wel weer een ongelooflijk negatieve invalshoek. Kijk maar naar mijn post geschiedenis, ik ben de eerste die zegt dat een product een misbaksel is van de bovenste plank. Maar we schieten deze importeur direct af (jaja, oud Katan...).
Wordt er een meerendeel met kooi geproduceerd, kraken we de bende alweer af vanwege de (advies)prijs. Kunnen we niet even wachten met het tot de enkels afzagen totdat we wat gezien hebben?
Overigens, ik vind de prijs ook aan de hoge kant maar ik laat me al te graag verrassen. Weten we vanaf dan wat we we hebben aan de gemaakte statements van deze importeur. Ik vind enkele producten er sterk uitzien op de krekel films.
Over de kwaliteit hoeft idd niks negatiefs gezegd te worden, want de filmpjes beloven veel goeds.Kans is aanwezig, maar ik vind ik het wel weer een ongelooflijk negatieve invalshoek. Kijk maar naar mijn post geschiedenis, ik ben de eerste die zegt dat een product een misbaksel is van de bovenste plank. Maar we schieten deze importeur direct af (jaja, oud Katan...).
Wordt er een meerendeel met kooi geproduceerd, kraken we de bende alweer af vanwege de (advies)prijs. Kunnen we niet even wachten met het tot de enkels afzagen totdat we wat gezien hebben?
Overigens, ik vind de prijs ook aan de hoge kant maar ik laat me al te graag verrassen. Weten we vanaf dan wat we we hebben aan de gemaakte statements van deze importeur. Ik vind enkele producten er sterk uitzien op de krekel films.
Ik ben wel benieuwd naar de prijslijst van hello fireworks want als zoiets als deze box bvb meer dan 70-80 gaat kosten zie ik het niet zitten
Uniek stukje vuurwerk in mijn ogen. Leuke opbouw, diverse effecten in een compact doosje. De mooiste van de hele serie tot nu toe. Ben heel benieuwd hoe die in de straat is. Misschien toch maar proberen..
Wauw wat tof!!Jazeker!Deze heb ik enkele dagen geleden in de straat gezien rond 19 uur, toen het nog lekker rustig was.
Hij viel zeker in de smaak! Mooi strak geschoten tails. Lekkere boeketten. Toffe variatie, maar toch een overkoepelend thema. Ik vond het echt een prima bak! Was beter dan ik vooraf verwacht had.