Amarok C

R@lph

VWC lid
Importeur: Haokan
Artikelnummer: HF1090C
Artikelnaam: Amarok C
Netto Kruitgewicht: 448,4 gram
Aantal Schoten: 19
Kaliber: 30 mm
Kartoninhoud: 2/3
Effectomschrijving: Brocade crown with green glitter, Brocade crown with blue peony, Brocade crown with crackling peony, Brocade crown mine
Richtprijs: € 24,95

Bijlagen

• HF1090-C_amarok_6H_95x175.jpg
    HF1090-C_amarok_6H_95x175.jpg
    180 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje Amarok C

Filmpje Amarok C

Het China filmpje, de kwaliteit is niet super als de producten in Nederland aankomen maken we nieuwe films

Er zitten hele leuke artikelen in deze lijn, laat ik dat voorop stellen.
Alleen haalt helaas het china filmpje het niet bij de film die in de startpost staat.
In het china filmpje is de burst hard ( kan door de bergen komen) en zijn de effecten mooi rond, iets wat je mist in het filmpje uit de startpost vind ik.
Wel blijft dit een leuk artikel voor 25 euro, was het net zoals de film uit china dan was die in mijn ogen helemaal top, wel raar dat het alleen bij deze is want de rest van deze serie is gewoon goed.

Laatst bewerkt:
Er zitten hele leuke artikelen in deze lijn, laat ik dat voorop stellen.
Alleen haalt helaas het china filmpje het niet bij de film die in de startpost staat.
In het china filmpje is de burst hard ( kan door de bergen komen) en zijn de effecten mooi rond, iets wat je mist in het filmpje uit de startpost vind ik.
Wel blijft dit een leuk artikel voor 25 euro, was het net zoals de film uit china dan was die in mijn ogen helemaal top, wel raar dat het alleen bij deze is want de rest van deze serie is gewoon goed.

Had hetzelfde gevoel toen ik dit vanmorgen zag, even een beetje spijt dat ik deze al besteld heb maar misschien valt het mee en is het toch een prima cake. Afwachten maar!

Back
Bovenaan