Alta [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Alta
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 60 schots
Effectomschrijving: Rode glitterkomeet met blauwe sterren, fluiten, witte boeketten met blauwe sterren, rode en groene boeketten, grote spinner met harde fluit, gouden boeketten
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €59,95

0667%20(2013).jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Sensationele tails! Waren dat nou op een gegeven moment cracklende spinning tails?! Wow!

Je bedoelt het effect na de eerste serie met bombettes die tot burst komen? Dat lijkt eerder een dubbele rij spinner tails te zijn. Een extreem goede spinner maakt een geluid dat tussen crackling en hummer in zit. Echt een heel apart geluid. Dan moeten ze vrijwel vanuit de tube beginnen met spinnen. Je zou het dan eerder een spinner mine kunnen noemen, dan spinning tails.

Ik heb wel eens een potje gezien waarbij de bombette wel hoog gelanceerd werd en waarna een zoevend spinners geluid volgde. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.

Eerste rij tails is overigens red blinking tails. Deze zitten ook verwerkt in de Jorge Oriënt.

Dit vind ik het meest originele product dat dit jaar op de markt is gekomen. Mooie effecten, goed uitgevoerd, erg divers, logische opbouw. Prijs vind ik persoonlijk hoog, maar dat hoort inmiddels wel een beetje bij Broekhoff. Los van de prijs vind ik dit erg goed uit zien. De vraag is echter: hoe doet deze het bij slechte weersomstandigheden?

Je bedoelt het effect na de eerste serie met bombettes die tot burst komen? Dat lijkt eerder een dubbele rij spinner tails te zijn. Een extreem goede spinner maakt een geluid dat tussen crackling en hummer in zit. Echt een heel apart geluid. Dan moeten ze vrijwel vanuit de tube beginnen met spinnen. Je zou het dan eerder een spinner mine kunnen noemen, dan spinning tails.
ja precies, dat salvo op 23 sec. Inderdaad meer spinner mines dan tails, geweldig effect. Ik vind dit echt prachtige vuurwerkkunst, jammer dat er boeketten tussen zitten :D maar die zijn ook niet mis. Te erg aan de prijs om er nog bij te nemen dit jaar (andere extra dingen in de planning) maar het jeukt enorm. Wat ik zeg; boeketten hadden weg gemogen, nog een serie tails/spinners/mines erin en dan de prijs 2 tientjes omlaag en je hebt een instant topper. Maar sowieso nu al een geweldig product.

Zo heb deze der net nog even bestelt :D na lang wachten op filmpjes heb ik dan toch maar genomen :D
ben zeer benieuwd hoe deze in de straat gaat doen

heb geen idee ze hadden hem niet meer op voorraad was uitverkocht heb een andere cake voor in de plaatsen gehad.

Hop dat me dealer hem dit jaar wel op voorraad heb

Zonde! Vind hem op de eerste filmpjes toch een stuk beter overkomen.

Vind deze cake geen 60 euro meer waard op dit tempo.

Back
Bovenaan