Alphen A/D Rijn 30-08-13 HD film

ZenaVEVO

VWC lid
Echt een hele leuke show gezien!
zeer boven mijn verwachtingen aangezien ik er niet zoveel over kon vinden op het internet.
de lucht was continu gevuld en de shells waren ook van goede kwaliteit. Volgensmij werden er ook 4 inches afgestoken :D. (van wat ik gehoord heb was 3 inch het maximale)
hier mijn filmpje, het is met de hand gefilmt dus sorry voor de wat schokkerige beelden op het begin!
veel kijk plezier :D Vanaf 07:35 Finale

Ps, was iemand van het forum daar ook aanwezig?

3'' was het max kaliber heb ik gelezen, lijkt me sterk dat ze er over heen gaan. Aardig wat shells weggeschoten. Alleen jammer dat er een finale mist.

3'' was het max kaliber heb ik gelezen, lijkt me sterk dat ze er over heen gaan. Aardig wat shells weggeschoten. Alleen jammer dat er een finale mist.

Ik vond sommige shells dan toch echt behoorlijk groot voor 3''
Er was idd niet echt een finale maar ik vond het tempo een stuk beter dan de gemiddelde show in nederland.

Jup was daar aanwezig, en geholpen met bouwen. En het was toch echt 3inch. Leuk om te horen dat het goed is bevallen :-)

Vond deze show zeer zeker de moeite waard en ben blij dat ik ben gegaan : goed gedaan heren van Katan en Stefan :)

Back
Bovenaan