Alpeco NV failliet - weer heropend eind 2014!

Ik wil wel helpen bij het vernietigen hahaha.
Damn, voor een spotprijs een grote partij overnemen en die wegknallen in een freakshow.

Hoop niet dat het echt vernietigd gaat worden, eeuwig zonde.

inderdaad toch kan ik me niet voorstellen dat je bij deze faillissement als gewone consument de prof blokken of shells op kan kopen.

eeuwig sonde dat de kvk regel is afgeschaft en Alpeco gesloten is. Zaten echt top blokken tussen de collectie. Om er enkele te noemen:

- Carribean palmtree
- Palm beach
- Celebration night

Maar ook de grotere blokken van 36 shots 2.5" waren van super kwaliteit. Ach gelukkig hebben we nog andere merken die zeker niet onder doen voor bonbridge. Genoeg spullen van Xplode,arka,triplex etc die ook van super kwaliteit zijn :)

Toch wel het einde van een tijdperk dit. Ik kan me nog goed herinneren dat ik hier twintig jaar geleden, als twaalf jarig jongetje, samen met mijn vader vuurwerk ging kopen. Echt heel spannend allemaal. Van die licht blauwe vlinders met crepe papier kan ik mij nog herinneren.

Zijn inmiddels alweer ruim een maand verder. En nog steeds geen nieuws....
Dit topic houd me namelijk wel een beetje bezig.

Alpeco is weer open!! Er zit een nieuwe eigenaar in. Op de website alpecovuurwerk.be staat het hele assortiment met merken als Pyrostar, Bonbridge en Jorge (uit Polen). Helaas staan er geen filmpjes op de site maar deze staan wel op hun facebookpagina. En alles is te koop zonder KVK!! :D :D

Heeft iemand een link naar de Facebook-pagina van Alpeco? Ik kan die officiële echt niet vinden namelijk...

Beste beheerder,

Kunt u het bericht over de faillissement aanvraag van alpeco van u pagina verwijderen. Deze informatie is niet meer actueel en als gasten alpeco zoeken via google is dit een van de eerste regels die ze te zien krijgen en dit kost ons klanten. Graag een bericht dat alpeco weer open is en dat deze is overgenomen door een nieuwe eigenaar.

www.alpecovuurwerk.be
www.facebook.com/alpecovuurwerk

Alvast bedankt

Beste beheerder,

Kunt u het bericht over de faillissement aanvraag van alpeco van u pagina verwijderen. Deze informatie is niet meer actueel en als gasten alpeco zoeken via google is dit een van de eerste regels die ze te zien krijgen en dit kost ons klanten. Graag een bericht dat alpeco weer open is en dat deze is overgenomen door een nieuwe eigenaar.

www.alpecovuurwerk.be

Alvast bedankt

Veel sucses de komende maand.

Beste beheerder,

www.alpecovuurwerk.be

Alvast bedankt

Wij hebben de titel van het topic gewijzigd i.v.m. het zoekresultaat in Google. :)

Staan paar heerlijke producten te koop zeg :D
Bonbridge 25 shots spiral whistling with thunder tail etc. Trueno vlinders en het pyrostar assortiment voor stuk goedkoper dan pyrostar.
Alpeco succes met de winkel en graag tot in 2015!

Back
Bovenaan