• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Alpeco] Arrow Pirat

Status
Niet open voor verdere reacties.

PyroDC

VWC lid
Artikelnaam: Arrow Pirat
Aantal per verpakking: 70
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Alpeco
Kruitgewicht: 0,33 gram
Prijs: € 2,50
Effectomschrijving: Knal

Bijlagen

• xl_product486.jpg
    xl_product486.jpg
    34,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dat je ze kan vergelijken met match cracker NO.3, aloewel hij wel minder rook geeft maar een nog hardere knal...

Ik vind ze ook harder dan Pirat Special komt bestwel dichtbij de Weco Corsair ^^

No way! Heb er ook wat gehoord en vind ze niet zo bijzonder, een schelle knal wat zeer doet aan je oren maar niet echt hard hoor. MOgen nog niet in de schaduw staan van de corsair. Vind ze net iets harder als een normale pirat, niets bijzonders dus, vertraging is wel OK.

No way! Heb er ook wat gehoord en vind ze niet zo bijzonder, een schelle knal wat zeer doet aan je oren maar niet echt hard hoor. MOgen nog niet in de schaduw staan van de corsair. Vind ze net iets harder als een normale pirat, niets bijzonders dus, vertraging is wel OK.

ik ben hiermee eens want ik ben ook naar alpeco geweest en vuurwerk gekocht, ik had nog 2 euro over dus ik had deze ook maar meegenomen. heb er al een paar afgestoken mischien net iets harder dan de normale pirat maar zeker niet speciaal.

Ik zou het niet weten heb ze nog een keer vergeleken met corsair, corsair gaat wel harder maar de arrow pirat gaat bij mij ook harder dan de pirat special.

Hier klinkt de pirat special een stuk harder dan de pirat arrow. Maar ik hoor nog niet zoveel hierover? zitten ze nog wel in de schappen?

best wel goedkoop in vergelijking met andere strijkers
en bij alpeco is er altijd kortign als je er veel koopt
staat niet op de site
maar op het prijskaartje wat er bij staat/ligt
maar dan wel pas bij iets van 10 pakjes ofzo
maar weer niet echt veel nieuws
misschien moeten ze maar crackling of een vlam bij strijkers gaan doen
(ik weet het strijkopje geeft ook een vlam
maar dat bedoel ik niet)

op knalvuurwerk mag geen effect zitten volgens mij?
of ze moeten het op het srijkopje doen dan mag het volgens mij wel
iemand die weet hoe dat zit want elgordo, en ugly joe hebben ook effect en bij ugly joe zit het effect niet op het lont
en bij el gordo denk ik ook niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan