Almere 16-12-2011

Heb er zin aan Rob :) Jij was toch mijn persoonlijke paraplu drager zodat ik droge voeten hou tijdens het opbouwen ? haha.

Inderdaad. Qua wind geen probleem. Gerwin en andere bouwers, succes! Het zal wel een rijstveld zijn waarin je staat morgen :-)

ATTENTIE !!!

Vandaag is er besloten om de vuurwerkdemo van 16 Dec. door te laten gaan op enkele voorwaarden.

De demo word alleen afgelast bij windkracht 5 of hoger !!

Zoals het weer er op dit moment uit gaat zien, word het een paraplu meenemen :)

Voor actuele informatie houd onze website in de gaten !!

Gr. Rob

Goed te horen dat de show doorgaat. Ik wens zowel Rob/Rowy als Nancy veel succes morgen en kom zeker kijken. Dit wordt de DEMO van het jaar.

was een geslaagde demo. alles werd per 2 geschoten maar dat werd wel even gemeld wat ik wel netjes vond. verder erg leuke producten gezien. ook de finale was erg mooi. en als verassing kwamen er een paar hoogmoedjes voor bij (een karton? iemand die dat weet?)

was erg mooi.

Was een hele goede demo.. Weer zat ook gelukkig prima mee. Alleen voor aanvang even een buitje. Stuk voor stuk mooie produkten gezien :)

Ben de finale nu aan het renderen en daarna kwak ik hem op Youtube :rolleyes:

Ik ben ook net weer thuis, leuke demo met een behoorlijke verrasing aan het einde!
Ik heb het ook gefilmd dus zometeen zal ik het filmpje van de finale even posten :)

Was een zeer geslaagde demo!! Veel losse produkten, en een indrukwekkende finale!!
Mijn dank aan Rowy voor deze demo.

Back
Bovenaan