Almere 16-12-2011

jonsdj

VWC lid
Datum: 16 december 2011
Tijd: ca. 19:00 uur.
Plaats: Almere
Voor wie: Rowy vuurwerk http://www.rowyvuurwerk.nl
Wat: Consumentenvuurwerk, Demo show met Finale. De schietlijst is al bekend met dank aan FireDragon. http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=13396&page=6
Collectie: Original/Zena, Marijn, Wolff, Rubro, Royal, X-treme,Vuurwerk Totaal, Barely legal.
Waar: Neonweg t/o nr. 186, Almere (Almere-Poort) industrie terrein.

Aanvullend info van site: Op Vrijdag 16 December 2011 omstreeks 19.00 uur zullen wij aan de Neonweg t/o nr. 186 in Almere een groot deel van onze producten demonstreren.

U bent van harte welkom, om onder het genot van een hapje en een drankje deze show te komen ervaren. Na deze demonstratie kunt u ook nog genieten van een verrassende vuurwerkfinale !!!

Uiteraard is onze showroom deze dag ook geopend tot 23.00 uur.

Tot ziens

Team Rowy Vuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker even proberen hierbij aanwezig te zijn, zit nog even met m'n werk. Maar komt wel goed. Worden namelijk wel wat leuke producten geschoten waar ik benieuwd naar ben:)

ik ben er ook bij, uiteraard kijken en mijn spiegelreflex camera uitproberen met vuurwerk :D

de schietlijst:

Laatst bewerkt:
ik ben er ook bij met mijn broertje!!

wekt: ik hoorde vanmorgen van mijn broertje dat hij toch niet kan dus ik kom alleen :)

Laatst bewerkt:
i.v.m. het slechte weer voor Vrijdag 9 Dec. bestaat voor 95% kans dat onze vuurwerkdemo niet door kan gaan.

De uitwijkdatum is Vrijdag 16 Dec zelfde tijd en lokatie.

Vuur actuele informatie houd onze website in de gaten !!

Groetjes,

Rob

Team Rowy Vuurwerk B.V.

dat is jammer, vooral omdat die avond ook een show in lelystad is... wordt dus nog een lastige keuze welke van de 2 ik dan zal bezoeken :sad:

ah, ik zie net dat lelystad om 20:30 is, dus dat komt goed uit :D

nu 97% dat het niet doorgaat

i.v.m. het slechte weer voor Vrijdag 9 Dec. bestaat voor 95% kans dat onze vuurwerkdemo niet door kan gaan.

De uitwijkdatum is Vrijdag 16 Dec zelfde tijd en lokatie.

Vuur actuele informatie houd onze website in de gaten !!

Groetjes,

Rob

Team Rowy Vuurwerk B.V.

Laatst bewerkt:
De demo is helaas door het weer verplaatst naar volgend week vrijdag 16 dec zelfde tijd en locatie.

ATTENTIE !!!

TOT ONZE SPIJT

i.v.m. het slechte weer voor Vrijdag 9 Dec. gaat onze vuurwerk demo niet door.

Deze is verplaats naar Vrijdag 16 Dec zelfde tijd en lokatie.

Voor actuele informatie houd onze website in de gaten !!

http://www.rowyvuurwerk.nl/

tsja, ik las het ook. Op dit moment is het weer even afwachten wat het weer gaat doen. Blijf onze website in de gaten houden, daar komen de actuele veranderingen te staan.

Gr. Rob

Hey Rob,

Wesley hier (haha alweer!)
Ik wilde ook even melden dat ik hoogst waarschijnlijk
aanwezig ben bij de demo!

Heb er zin in :)

Kleine update allemaal.
Zoals het er nu uit gaat zien, word het wel een natte demo, dus neem een plu mee :)
de wind staat gunstig :)
Blijf onze website in de gaten houden voor actuele informatie....

Back
Bovenaan