Almere 09-06-2011

Heb zeker een mooie show gezien! Veel aparte effecten voorbij zien komen.

De film en foto's komen morgen online, maar hier vast 3 foto's :bye:

DSC05692.JPG

DSC05693.JPG

DSC05716.JPG

en weer thuis :) een heerlijke show gezien. klein kritiek puntje ik vond het een beetje rommelig (hoogte verschil e.d.) maar de aparte en mooie effecten maken dat eigenlijk verwaarloosbaar. Nu eerst lekker me bed en morgen de foto's uitzoeken :)

Wow, een glimlach van oor tot oor gedurende 10 minuten!
Alleen maar 1e-klas materiaal! Bijzondere effecten die ik de afgelopen jaren zeker in NL nog niet had gezien!
Moddervette tails, goede multi-colour, tourbillions met gekleurde dahlia's, cycas to multi-colour, whirling mines, tourbillon ring met gekleurde kwastjes. Noem maar op! de beauties waren echt niet te tellen vanavond.
Met gemak de mooiste show die ik de laatste jaren heb gezien in NL. Niet door de opbouw, maar wel door de schitterende effecten. Als dit bommetje voor bommetje was geweest had ik me nog kostelijk vermaakt!
Dit soort shows maakt me echt weer dol-enthousiast.

Heb achteraf ook nog nooit zoveel spijt gehad van het niet filmen... :(

Heren van Pyromax: Chapeau!

Laatst bewerkt:
leuk showtje.
Moet zeggen dat het ene kermisvuurwerk het andere dus niet is.
Wat een heerlijke diversiteit in shells. Ik heb idd ook liever een show die iets meer bommetje voor bommetje is met veel afwisseling dan een hele reut consumenten vuurwerk(al hoewel dat op zijn tijd ook leuk is)
iig bedankt voor filpmje.
greetzzz

Als ik de films zo zie (waarvoor dank) kan ik jullie enthousiasme helemaal begrijpen betreffende de producten. Wat een mooie shells komen er voor bij zeg! Prachtig. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

:thumbup:Verdorie, ik ga eens een keer niet naar een show en dan zie ik dat een zeer mooie show heb gemist, bedankt voor het delen heren

Ook ik heb gisteren genoten van dit zeer leuke showtje.

ef9cbfd0.jpg

Voor een kermis showtje echt hele leuke effecten de lucht zien opvullen.

6d32db7e.jpg

55c15a32.jpg

4ccd690c.jpg

Ook nog een paar leuke watermines mogen zien

51fa7389.jpg

627463ee.jpg

Tot zover enkele foto's. De rest was niet echt toonbaar vind ik. Ik had het diafragma moeten aanpassen, maar dat ben ik vergeten...beginnersfoutje :p
Daardoor zijn veel foto's gewoon veels te licht geworden. Ik had hem dan op een hogere F-waarde moeten zetten niet? Tips zijn altijd welkom hoor!
Doordat ik de effecten toch best van goede klasse vond, heb ik na een paar minuten besloten om ook maar iets te gaan filmen van deze show.

Hier het resultaat. Tip: kijk in HD!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
.

Thanks Jur , leuk je ff gezien te hebben gister !

Ik blijf me verbasen over de zeer goede kwaliteit van het filmen met die camera !
Canon .... welk type had je ook alweer ?

Thanks Man

Gr stefan

p.s je foto`s werken niet.

Foto's doen het bij mij ook gewoon.
Het gaat steeds beter zie ik Jur, leuk om te zien man! :)

Overigens een erg gaaf showtje met een hoop kwaliteitsspul.
Zou ze zo wel vaker willen zien. :rolleyes:

Wowww zie nu wel de foto`s, GEWELDIG !! Nummer 1 = JAMMIEEEE
alleen jammer dat foto 5 er niet helemaal op staat, die was anders echt perfect geweest :-)

thanks, laterzzz

Mooie foto's Jur! Zo te zien gaat het al steeds beter, jammer dat het nog redelijk licht was toen ze begonnen maar anders werd het wel erg laat :P .

De rest van mijn foto's staan ook online en zijn hier te vindenLink

Back
Bovenaan