Almelo 17-12-2011

oerendhard

VWC lid
wie: Royal Fireworks
wat: dit zal vermoedelijk een demo zijn
waar: grasveld Rembrandtlaan te Almelo
wanneer: 17 december 2011
tijdstip: ??

Vuurwerkbesluit
Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij besloten hebben een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3.3.2 lid 3a van het Vuurwerkbesluit te verlenen aan Royal Fireworks te Enschede. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van professioneel vuurwerk op 17 december 2011 op de locatie Grasveld, Rembrandtlaan te Almelo. Het tijdstip van afsteken ligt tussen 19.00 uur en 22.30 uur

elk jaar schiet dierenspeciaalzaak Jan de Roo hier een demootje, dus ik ga er van uit dat het deze demo zal zijn:)

ik ben er bij is bij mij in de straat :D:P
ik hoorden dat de demo rond half 9 zal beginnen ivm voedbal zo dat de mensen na het voedbal na de demo konden komen

Demo is inderdaad van Harings, ik ben menigeen keren langs een doek gefietst toen ik naar me werk ging (Nieuwstraat)

ik ben net trug van de demo tjah wat zal ik zeggen kort en niet krachtig finale had iets meer pit mogen hebben. En de prof was alleen maar paar candles en paar volgens mij 3" mines al waren die wel zeer goed moet ik zeggen

Ook net terug van de demo en de finale was echt nice! De 3inch mines waren ook sweet. helaas niet gefilmd had camera niet bij me. (We waren te druk met demo en finale opbouwen.)

Screaming salute is nog niet geschoten.

als die ergens geschoten gaat worden zal het wel bekendgemaakt worden op het forum

Back
Bovenaan