Alligator

Lopen ze die nou met z'n vieren te stoken?! Magoe, wanneer worden de prijzen nou 'ns bekend? Dan kan ik wat meer met de filmpjes qua lijstjes maken.

3 stuks.

En de prijzen zijn al bekend maar worden pas openbaar gemaakt na groen licht van Schuurmans. Nog even wachten dus.

Elders zie ik de prijs al staan. 't Is niet belachelijk hoog, maar aangezien dit 'slechts' een 400grammer is, acht ik de kans klein dat ik dat hier aan ga uitgeven...de colorchange (en de hele cake ook) is me op de demofilm ook véél te snel weg (sneller dan 't Chinese filmpje) Doet me trouwens ook vrezen voor hoeveel de andere cakes dan wel niet moeten kosten... Heel jammer weer van Schuurmans.

opzich een mooie prijs,
ik probeer me altijd de cake voor te stellen als ik er 10 meter vanaf sta(in de straat dus) en ik denk dat dit ook weer zo,n cake is die beter word naarmate je dichterbij staat.
bij crackling cakes moet je het logisch toch van het geluid hebben.:)

mooie cake ben altijd wel fan geweest van crackling en dat zie je goed bij deze cake deze komt op mn lijst :D

Bij het zien van het filmpje in de startpost werd ik erg blij, maar de kwaliteit van het product ziet er veel minder uit dan van dat op de demo. Helaas. De prijs had ik er wel voor willen betalen als ik de kwaliteit uit het 1ste filmpje kreeg.

Vanavond deze cake in aktie gezien en vond het een klasbak, geweldige burst, echt grote boeketten, verschillende soorten crackling en mooie kleuren. Dikke aanrader

wat een goede cake is dit zeg,
zeer goede boeketten, mooi dat het zo van kleur veranderd, en leuk dat er verschillende shapes in voor komen,
na mijn mening een absolute topper!

Back
Bovenaan