Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
is die commentator/intervieuwer nou Paul Nickelson of lijkt hij er alleen erg op?
1,5 a 2 jaar geleden is hij van het stoere alter ego afgestapt en netjes geworden, sinds dat moment sterk afgegleden van de ranking, hij is zelfs niet meer de 2e Australiër erg jammer
Nee dat is Kyle Anderson toch? Als hij zn visum op orde heeft.
Whitlock en Nickolson gooiden idd altijd op dat landen WK voor Australie, Nickolson is alleen gewoon een Engelsman die voor Australie gooide.
Heerlijk hoe die Kyle Anderson toen uit het niet een 9-darter gooide op het PDC WK.
Ik volg de BDO ook niet heel erg meer maar die Smith is idd wel goed. Is een Canadees toch? Logisch dat hij voor dat lage prijzengeld niet naar alle toernooien gaat. Vorig jaar was hij ook finalist en dan ben je volgens mij sws een aantal jaren automatisch geplaatst voor dat WK.
Dat gasten als Christian Kist wereldkampioen kunnen worden bij de BDO zegt ook wel genoeg over dat WK. Al is het erg leuk voor hem natuurlijk.
Christian Vis...Hap, hap, hap!
Tis leuk als je het goed doet op de vloertoernooien, maar je moet het toch echt op de televisietoernooien laten zien.
Anders kom je geen steek verder lijkt mij.
Nah, hij had vorig jaar toevallig wel 9 pijlen met geluk goed gegooid toch. Maar nee, dat is hem ook zeker niet geworden. Ook als commentator verschrikkelijk. Net als Vincent van der Voort. Maar daarom zitten ze nu in de studio, ze hebben er altijd wel wat over te zeggen.