Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Den Haag en omstreken telde toen ik nog gooide 5 divisies en ik heb altijd derde divisie gegooid. Echter heb ik al heel veel jaren niet meer gespeeld.

Haha grappig om dit te lezen. Ik speelde in de Carrousel - Archimedesstraat, "oefenruimte" hadden wij in de buurt van de Gouderegenstraat en vaak na afloop een shoarmaatje pikken op de Laan van Meerdervoort. Was rond het jaar 2000.
De Poppenkast heb ik zeker een partijtje gegooid, volgens mij waren er toen wat onderlinge irritaties tussen de teams. als ik mij het goed herinner haha
Competitie aangaanAls het weer lente wordt ga ik hem onder de overkapping ophangen... ik heb nooit serieus gedart maar mijn vrouw wel. Eens kijken of ik wat beter kan gaan gooien
Als het weer lente wordt ga ik hem onder de overkapping ophangen... ik heb nooit serieus gedart maar mijn vrouw wel. Eens kijken of ik wat beter kan gaan gooien
Beste tip die ik gehad heb, gooi gewoon 100+ gemiddeld en maximaal 3 darts op een dubbel.Zeker één van de beste tips die ik ooit gehad heb van iemand: maak je niet druk om triples, zorg nou eerst maar eens dat je elke beurt 3x20 gooit.
Van daaruit kun je alleen maar beter worden als dat namelijk je basis niveau is, en dat klopte als een bus!
Want de gemiddelde amateur raakt meestal ergens tussen de 26 en 45.
En dubbel 16 & 8, oefenen, oefenen, oefenen, en altijd proberen daar op uit te komen zorgt er voor dat je je dubbels meer gaat raken.
Als je dat beheerst kun je eigenlijk de meeste amateur potten winnen!
Beste tip die ik gehad heb, gooi gewoon 100+ gemiddeld en maximaal 3 darts op een dubbel.
Sindsdien win ik alles![]()
Was t maar waar, ik was tevreden dat ik een bo3 sets wist te winnen van een dartbot met gemiddelde 55. Wijk nog te vaak af naar de 1 en de 5. Merk ook dat ik te weinig concentreer op iedere pijl en soms te snel gooi.Dan zien we je eind van het jaar op het WK als beste nieuwkomer?
Ik zet wel een toto'tje op je hoor met zulke scores. Haha.![]()
Was t maar waar, ik was tevreden dat ik een bo3 sets wist te winnen van een dartbot met gemiddelde 55. Wijk nog te vaak af naar de 1 en de 5. Merk ook dat ik te weinig concentreer op iedere pijl en soms te snel gooi.
Ach, gewoon blijven gooien dan wordt t vanzelf beter. Dit is echt de sport van muscle memory.
Ja gezien, maar ik wil alleen een oche en verder niets i.v.m. gebrek aan ruimtehttps://www.dartshopper.nl/koto-puz...Etm-wcIKsBQ8hPoSA2Niy3b7LugLwhscaAiVmEALw_wcB Je hebt dart matten met oche.